A halál árnyékában - vélemények

Ugrás a műre


R. Harbinger
Felhasználó
2021.05.20 18:09
133 vélemény
Egyetértek az előttem szólóval, vannak benne kis hibák, de összességében a hangulata tetszett. Még a pszichotikus röhögős kiborulást is átérzem, talán én is így tennék, remélem. :-)

Viszont fura számomra a Halál "kiherélt" karaktere. Ennyitől megijedne a világmindenséggel egy idős vagy talán öregebb kaszás?

Külcsin szempontjából jó volt a megírás, nem voltak benne helyesírási hibák. Annyit tanácsolnék csak, ne villogjon minden. :-) A mű közepén minden villant, és villogott: túl sokszor használtad a szót.
SzaGe
Felhasználó
2021.05.07 05:37
243 vélemény
Szia Lerslie :-)

Véleményem szerint minden író, vagy írópalánta eljátszik a halál, mint létező személlyel való találkozás gondolatával. Ehhez a nem mindennapi "randevúhoz" aránylag jó hangulatot próbáltál teremteni, de az időjárási jelenségekbe rendesen belekavarodtál, mint például a páralecsapódás a szélben, kergetőző felhők a fák árnyai felett és a gyenge motoszkálás a esőcseppekkel dúsított szélzajban. Ám, ha a szürrealitást, vagy az álmokat (talán rémálmokat) hívnám segítségül, akkor ezek még működhetnének, de az írásnak a gerince túlságosan "életszagú" szituáció ezekhez a kibújókhoz. Ráadásul felmerült bennem a kérdés, hogy ha a halállal találkozott a főszereplő, akkor miért élte túl? Vagy ebben az általad leírt univerzumban a halál néha megmutatja magát, hogy legyen ok a karakterfejlődésre? Vagy csak hallucinált a főhős a vírusos megbetegedés miatt? Szóval kavarognak benne a kérdések, mint az esőcseppek egy viharos égbolt fekete felhőiben :-)

Üdv Geri

Előző oldal