Impresszum

Készítők

PHP programozás: Kapitány
Grafika: Jimmy Cartwright


Szerkesztők

Kapitány
Jimmy Cartwright
Homoergaster
Ida

Lidércfény HQ


Megjegyzések

  • Az oldalon található művek szabadon elolvashatóak, saját használatra letölthetőek.
  • Az alkotó tudtán kívül az oldalon található anyagok részét, vagy egészét publikálni szigorúan tilos.
  • Minden, az oldalon megjelenő írás a szerzői jogi törvény védelme alatt áll!
  • A Lidércfény Online Kulturális Magazin minden része, az oldalt működtetők tulajdonát képezi (beleértve az oldalt működtető programokat, adatbázist, grafikát és minden egyéb hozzá tartozó részt). Ezek bárminemű engedély nélküli másolása, felhasználása ismételten tilos.
  • Az oldalon szereplő véleményekért és hozzászólásokért annak írója felel. Az oldal készítői ezekért nem vállalják a felelősséget.
  • Az oldal készítőinek jogában áll a nem megfelelő hozzászólásokat, véleményeket moderálni. Az oldal készítői ki fogják moderálni az értelmetlen, csak szitkokat, valamint meg nem indokolt kritikát tartalmazó hozzászólásokat.
  • Az oldal készítői ki fogják moderálni a politikával vagy politikai nézetekkel (legyen az akár bal-, akár jobboldali) kapcsolatos bejegyzéseket.
  • Az oldal készítői ki fogják moderálni azokat a hozzászólásokat, amelyek mások vallási meggyőződését sérthetik.
  • Az oldal készítői ki fogják moderálni az online szerencsejátékokkal kapcsolatos hozzászólásokat.
  • Ha tetszett a honlap, akkor örömmel vesszük, ha a saját honlapodra teszel egy ide mutató linket.

CSS PHP MySQL