A konstruktív alvás - vélemények

Ugrás a műre


bel corma
Felhasználó
2011.08.08 20:31
880 vélemény
A lánc amit említettél egy "ezüstszál" legalábbis így írják le azok, akik érzékelik a köztes dimenziókat, vagy átéltek már halálközeli élményt. Igazad van, ha elszakad akkor meghalunk.
angyalka146
Felhasználó
2011.08.08 19:30
660 vélemény
Jó dolog az éber alvás, tényleg... De ha az év 365 napjából legalább 350-szer ébren (éberen)álmodsz, hidd el, a szemed és a tested is megsínyli a dolgot. Tapasztalat. Amióta az eszemet tudom, így alszok. Én azért szoktam imádkozni, hogy végre ne álmodjak. :-)

És mit szólsz az álom közbeni testből való kilépésről? Tudod: alszol, tudod, hogy alszol és látod is magadat meg a környezetedet,amint alszol. Általában a halálközeli élményben részesültek számolnak be a testből való kilépés élményéről. Ezt álom közben tapasztaltad már? Mert én igen, eddig kétszer is. És valami elképesztően jó érzés és megnyugtató. Semmi félelmetes nincs benne.
A japán hit szerint a tested és a lelked egy lánccal van összekötve és ha ez a lánc elszakad, akkor meghalsz. A lánc egy bizonyos hosszúságú, tehát a testedtől csak egy bizonyos távolságra mehetsz el. Amikor volt ilyen "kilépésem", ezt tapasztaltam. Egy bizonyos távolságig mentem, utána tudtam, tovább nem mehetek, vissza kell mennem a testemhez. És ezt hamarabb tapasztaltam, mint hogy erről a japán dologról hallottam volna. Érdekes, nem? :-)

Előző oldal