Eredményhirdetés: VII. Lidércfény pályázat, avagy 2012 – Posztapokalipszis most

Külvilág / Lidércfény (10883 katt) Lidércfény HQ
  2012.12.16.

Ezen pályázatunkra a vártnál jóval több nevezést kaptunk, aminek igazán örültünk, amellett persze, hogy kissé meg is ijedtünk, hogy miként leszünk így kész a zsűrizéssel a határidőre. Végül is egy nap csúszással, úgy tűnik, megszületett a végső eredmény mindkét kategóriában. A beérkezett művek között sok-sok érdekes ötlettel, remekül megvalósított elképzeléssel találkoztunk, amelyek közül emiatt nem volt egyszerű feladat kiválasztani a három-három dobogósat.

Számszerűleg összesen 112 pályaművet kaptunk, 86 érkezett a komoly, és 20 a humoros kategóriába. A terjedelmi korlát túllépése miatt a pályázatból sajnos 6 alkotást ki kellett zárnunk (ám ez nem jelenti azt, hogy a jövőben ne foglalkoznánk velük).

Végül a zsűri döntésének értelmében az alábbi művek alkotói léphetnek a virtuális dobogónk megfelelő fokaira:

Kategória 1: komoly próza
I. helyezett: P.O.Emery - "Lecke a túlélésért"
II. helyezett: Placebo – Hangok a porban
III. helyezett: getkey – Elveszett fény

Kategória 2: humoros próza
I. helyezett: U. R. de Same - The growing debt - A spekulánsok inváziója
II. helyezett: Patrik Hlamizár - Zsiráf út 88, a Világ Vége
III. helyezett: Aries - Apokalipsys (sic!!!)

Ezúton is gratulálunk a nyerteseknek! A nyereményeket (többek között a nyomda és a gravírozó év végi túlterheltsége okán) legkésőbb 2013. február elején megkapják (persze ha addig nem lesz tényleg világvége, ill. nem omlik össze a posta, vagy egyéb katasztrófa és szerencsétlenség nem történik). A PDF-ben letölthető pályázati különszámot igyekszünk még karácsony előtt elérhetővé tenni. (Pontosabban a világvége után és karácsony előtt.)

Azok se keseredjenek el, akik nem értek el helyezést, mert bizony ma délután komoly vita folyt a végső sorrendről. (Még jó, hogy nem vettük elő a különböző, belső zsebeinkbe rejtett tömegpusztító fegyvereket, és fordítottuk egymás ellen a másik meggyőzésére – vagy épp legyőzésére –, mert lehet, hogy sikerült volna kicsit előrébb hozni a világ végét, az meg kinek lett volna jó ugyebár!)

Szóval a lényeg, hogy azok pályaműveit, valamint más egyéb írásait is szívesen látjuk a weboldalunkon, akik most nem értek el helyezést. Azok, akik feltöltik a www.lidercfeny.hu-ra a pályázatra küldött írásukat, kapnak egy-egy rövid szerkesztői véleményt. A pályázatra és az oldalunkra küldött jobb novellák közül a későbbi AKF számokban is megjelentetünk néhányat.

Előző oldal Lidércfény HQ
Vélemények a műről (eddig 12 db)