Taplóságok járvány idején - vélemények

Ugrás a műre


Norton
Felhasználó
2021.03.20 18:26
666 vélemény
Pontosan egy év telt el, amióta megírtam ezt a cikket, és be kell vallanom, hogy azóta se lettem okosabb ebben a témában. Vannak olyan helyzetek, amikor az ember szép lehet, de okos nem. (Mondjuk, én szép sem vagyok.)
Összefoglalva nagyjából ezt látom most:

Kinek pénze nincs, az halhat koronától,
kinek pénze van, az halhat vakcinától.
Nekem mindegy, nekem mindegy,
akár pénzem van, vagy akár nincs.

Várok egy újabb évet (ha megélem), és akkor remélhetőleg nagyobb rálátásom lesz végre erre a covid helyzetre, és talán bölcsebb dolgokat is tudok majd írni róla. (Nem mintha számítana.)

Világbéke! ;-)
atesz990
Felhasználó
2020.03.21 17:17
41 vélemény
Tetszett a kritikád! Én most kénytelen vagyok "diétázni",tegnap minden krumpli és hús és tálcás sütnivaló üres volt. Nem csak a liszt,cukor,tészták. Én is kimondtam a magamét. Ez már egyszerűen nem igaz,a sima betegeknek se maradna élelem. Az idősebbeknek se kellett ennyi sz.r,múltkor búzadarával sűrítettem...
Norton
Felhasználó
2020.03.21 16:18
666 vélemény
Úgy legyen! :-)
SzaGe
Felhasználó
2020.03.21 12:01
243 vélemény
Nem igazán vagyunk felkészülve erre. Kell idő az átálláshoz, de páran megfizetik ennek a késlekedésnek, vagy "balfékeskedésnek" az árát. Az egyéni felelősséget kell szem előtt tartani! Nálunk három hetven év feletti van a családban. És igen, félünk vazze! Félünk, hogy elveszítjük őket az ilyenek miatt. Jól esne egy lazító pesszimizmus az otthoni fotel kényelméből, de nem engedhetem meg magamnak ezt a luxust! Teszem a dolgomat. Optimistának kell maradnom, és a családomat is ezen a szinten kell tartanom!
Norton
Felhasználó
2020.03.21 09:45
666 vélemény
Aranyos vagy, Ida. :-) Én valahol mindig is irigyeltem az optimista embereket. Remélem, hogy érdemes annak lenni, és Neked lesz igazad. :-)
Ida
Admin
2020.03.20 22:09
1326 vélemény
Ne legyél pesszimista! Az emberek nem tudnak azonnal alkalmazkodni az új körülményekhez. A 40 kg lisztből pedig rengeteg finom sütit lehet majd készíteni húsvétra....:roll:

Előző oldal