XII.LFP.AMF - Gyilkos falu - vélemények

Ugrás a műre


liliom
Felhasználó
2021.11.25 15:24
1 vélemény
Te egy nagyon megfontolt, nyugodt ember lehetsz. Én mégis amondó vagyok, hogy ha a józan paraszti eszemre hagyatkozom, nem igazán jut eszembe körbejárni a házat, hogy uramisten, van-e valaki odabent, amikor megerőszakolják a lányomat vagy a feleségemet. Körülöttem a sok bosszúra éhes ember, akik mind ölni akarnak a fogat fogért elv szerint. Először a bosszú, utána a gondolkodás. Van egy bizonyos határ, amin túl elborul az agy és megtörténik a meggondolatlan cselekedet. Szerintem ez a mai napig fennáll. Köszönöm, hogy hozzászóltál az írásomhoz és örülök, hogy csak ennyi hibát találtál benne.
The Economist
Felhasználó
2021.09.20 21:11
25 vélemény
Szia! Szerintem nagyon jól írsz, és látszik, hogy tehetséges vagy, de számomra az egész történetet elrontotta, hogy a falusiak csak úgy "véletlenül" megölték a férfi egész családját. Úgy értem, mielőtt felgyújtasz egy házat, azért csak eszedbe jut megnézni, hogy nincs-e éppen benne valaki. Nem mondom, hogy nem fordulhat elő, olvastam egy másik benyújtott történetben is hasonlót (ez a házban véletlenül bennégős sztori kezd kicsit közhellyé válni már a filmekben is), de ott megindokolták, hogy miért történhetett ez meg.
Itt meg a buta parasztok felgyújtják a házat, aztán meg csak vakarják a fejüket, hogy "na né' má' a gyerek meg bennmaradt".
Remélem nem veszed ezt rosszindulatú kötekedésnek, és bízom benne, hogy majd olvashatok még tőled, mert egyébként tényleg ügyes vagy.
Ida
Admin
2021.09.05 23:24
1326 vélemény
Isten hozott a Lidércfényen!:-D

Előző oldal