blackbeard bemutatkozása

Név: Demeter János
Rang: Felhasználó
Város:Gyál
E-mail cím:vadwick19881008@gmail.com
Honlap:-
Regisztrált:2020.06.28
Utoljára itt járt:2022.02.06

blackbeard eddigi alkotásainak listája kategóriánként


blackbeard eddig 7 művet alkotott, melyet összesen 4634 alkalommal néztek meg a látogatók. Alkotásaira összesen 13 hozzászólást kapott.
Eddig 3 alkalommal véleményezte mások műveit.
Eddig 6 alkalommal írt a fórumba.


Szia! Már általános iskola alsó osztályaiban elkapott az ihlet. Első írásom egy néhány mondatos történet volt egy kakasról, egy cetlire. Aztán ötödik osztály környékén már egy sci-fi történetem már egy egész a5-ös füzetet megtöltött. Már ekkor felismertem, hogy szeretek világokat alkotni és ezekben a képzelt világokban nem az ember a kedvenc fajom. Jóval később, 15 évesen legjobb barátommal kezdtünk sci-fi történetbe (2004-5-6 táján) ami azóta sem került befejezésre. 2011 körül írtam szintén egy sci-fit, amit ugyan befejeztem, de kiadásra sosem készítettem fel (pedig lehet megérdemelné). Ezután egy régi fantasy világommal kezdtem el újra foglalkozni, amiből 2018 ban írtam és kiadtam egy rövid regényt "A Király Útja I. A Hadúr Felemelkedése" címmel az underground kiadó gondozásában, magánkiadásban. Azóta keresem a stílusom, írok és írok (bár sosem fejezem be), hogy jobb legyek, mert érzem, van még hova fejlődni (bőven). :-)

Előző oldal