Szárnyak - vélemények

Ugrás a műre


Athor R. Chynewa
Felhasználó
2023.12.12 08:19
47 vélemény
Az asszociáció nem véletlen. :-)
Örülök, hogy tetszett.
Józsa Bence
Felhasználó
2023.12.12 04:35
150 vélemény
Gondolat ébresztő, és egyből a Munkahely jutott eszembe, ahol együtt dolgoztunk.
Sci-fi és valóság egyben. Érdekes témakör, szépen úgymond 'körbefontál' egy világot. Aboszlút tetszett. Gratula.

Üdv.: Bence
Athor R. Chynewa
Felhasználó
2023.05.07 21:47
47 vélemény
Köszi a véleményed, örülök, hogy tetszett. :-) Igen, ez egy alternatív/párhuzamos univerzumban, nagyjából a jelenben játszódó történet. Nem mai születésű már, igazság szerint sokáig csak úgy elvolt a többi írásom közt a gépen, és volt egy olyan gondolatom, hogy kiterjesztem a dolgot, írok hozzá pár novellát még, ami jobban bemutatja azt a világot, de egyrészt belekezdtem egy cyberpunk stílusú regénybe, másrészt meg egy lapozgatós fantasybe... aztán egyéb dolgok jöttek közbe, így most hosszú pihenő után térek vissza. :-)
Szóval még egyszer kösz a hozzászólást.
SzaGe
Felhasználó
2023.05.07 17:46
243 vélemény
Érdekes társadalomkritika húzódik a bekezdéseidben. Talán egyszer, a nem túl távoli jövőben lesznek efféle beavatkozások a génállományba. Vagy már vannak is komolyabb beavatkozások, csak nem verik nagydobra. Még..

Azt azért kétlem, hogy bármiféle genetikai módosítás képessé tenné az embert a "kétkezi" repülésre. Legalább is az angyalok és az efféle mesebeli lények kivételével nincsen tudomásom arról, hogy valaha repült volna bármelyikünk. Amiről esetleg szó lehet, az a mutáció, amire mára hatalmas univerzum épült a mozikban. Viszont a párhuzamos világok (multiverzumok) titkai kifürkészhetetlenek, szóval minden megeshet bennük, még az is, ami valószínűtlennek tűnik az első olvasásra.

Tetszett a novellád. Mindenképpen gondolatébresztő a maga furcsa, egyedülálló stílusában.

Üdv Geri

Előző oldal