Egyének és csoportok - vélemények

Ugrás a műre


Norton
Felhasználó
2013.11.03 09:59
666 vélemény
Kedves Laci!

A netten valóban tegeződni szoktak, így valahogy személyesebb. Ha van hasonló írásod, akkor elküldheted a Lidércfényre is, én szívesen elolvasom, valószínűleg másokkal együtt. Ha esetleg túl szókimondónak tartod, vagy attól félsz, hogy valakit megsértesz vele, akkor finomíts rajta! Ebben viszont inkább az Ida segítségét tudom ajánlani. Tartalmi szempontból jómagam a szókimondás híve vagyok. Egy jelenség bemutatásánál igyekszem őszinte lenni, ami persze nem azt jelenti, hogy mindig nekem van igazam. Ha tárgyilagosan fogalmazol, és nem személyeskedsz, akkor szerintem simán elolvashatják mások is a művedet, ha pedig véletlenül magára ismer valaki, arról nem Te tehetsz. (Persze ha egyáltalán nem a nyilvánosságnak szántad az írást, akkor szívesen elolvasom, ha elküldöd az e-mail címemre.)
:-)

Üdvözöl: Norton
Ida
Admin
2013.11.03 00:01
1326 vélemény
Norton bemutatkozásánál megtalálod az e-mail címét is, és oda el tudod küldeni az anyagot.:-)
Szombatfalvi László
Felhasználó
2013.11.02 20:16
4 vélemény
Jelzem, hogy elolvastam. Ami a szólásra bírt, az az hogy hasonló véleményem van a közösségekről meg az egyénekről. Úgy, ahogy leírod itt, vagy még egypár másik írásodban, amit olvastam. (elnézést a tegezésért, de eddig már többször rám szóltak, hogy ez a netten így működik, és már én is kezdek rászokni. Azonkívül itt nekünk Erdélyben furcsa – sok család van, ahol családon belül magázás van szülő, gyerek, testvér között.)
S  S természetesen vannak olyan "művészek" is, akik egy közösségtől azt a hamis érzetet kapják, hogy ők a szakma csúcsai, annak ellenére, hogy a személyeskedő, álszent vitáikat még egy értelmesebb kisiskolás is nevetségesnek tartaná.
Mennyi igazság van ebben a mondatban!
Valamikor írtam én is egy eszmefuttatást a körülöttem lévők egy bizonyos rétegéről. Esetleg privátban átküldeném, de azt se tudom, itt hogy lehet levelezni.
Üdvözlettel Laci.

Előző oldal