Fórum - Lidércfény fejlesztés

[Előző] [1] [2] [Következő]
Ida
Admin
2019.09.09 23:08
918 hozzászólás
Bizonyára feltűnt nektek is, hogy a frissítések között több nap is eltelik, és általában késő éjszaka kerülnek ki az oldalra új írások. Lényegében csak ilyenkor tudok egy kicsi „lecsippenteni” az időmből a Lidércfényre, ha sikerül…

A beérkező művek nem egyformák a feldolgozás szempontjából. A hosszú írások sok időt vesznek igénybe, a nyelvtani szempontból problémásokhoz pedig nemcsak idő, de tiszta fej is kell. Ha este 11 után jutok géphez, egy verssel, vagy egy rövid novellával elboldogulok, de már nem kezdek bele egy 10-15 oldalas írásba, mert az első 2 oldal után már nem értem, mit olvasok. Így lassan feltorlódnak az anyagok, de nem adom fel.

Most már nagyjából lezárult az éjszakai lekvár eltevések időszaka. Remélem, így egy kicsit több időm marad az oldal frissítésére.:-)


Anubis haragja c. novelláddal kapcsolatban írtam neked a javításokkal kapcsolatos témakörbe. Be tudnád újra küldeni két részletben?

Valamiért a program nem képes túl hosszú szöveget fogadni. Kb. 15 oldalnyi anyag fér bele, a többi nem jelenik meg.

A novellád utolsó bekezdése:

Mintegy tíz perc múlva, aztán már a szertárban is találták magukat. Becsukták maguk mögött az ajtót, a borítékot pedig Ned, letette az asztalra. Úgy gondolták, ide úgysem jö

…és a többit nem látom…
Egon C. Reid
Felhasználó
2019.09.09 17:32
8 hozzászólás
Azt szeretném megkérdezni, hogy miért nem a beérkezés sorrendjében történik a feltöltés az oldalra? Miért a legrégebbi történetek kerülnek hátra?
Jimmy Cartwright
Admin
2018.12.24 10:20
496 hozzászólás
Hírspoiler!

Ha minden jól megy, december 27. délutánján szerkesztőségi ülést tartunk.
Téma: a Lidércfény jövője. :-)
Ida
Admin
2018.12.05 00:44
918 hozzászólás
Ez egy jó kérdés... 2-3 napos rendezvényt biztosan nem fogunk szervezni, de egy szombati beszélgetést talán össze lehetne hozni, ha van igény a személyes találkozásra is.:-D Felvetem az ötletet a Lidércfény HQ-nak.:-)
Egon C. Reid
Felhasználó
2018.12.04 21:47
8 hozzászólás
Lesz jövőre, egy "Lidércfény" alkotói találkozó pl:2-3 napos?
Ida
Admin
2018.11.20 00:08
918 hozzászólás
Régebben Kaptány novellagenerátorát is használtuk címek "megadásához". Ebből született pl. Az indián zombi suttogása.:lol: Régi szép idők!:-)

Nekem a kedvencem "játékom" volt, amikor elkezdtünk egy történetet, és mindenki írt hozzá pár sort. A Kaland I. és A sötét kripa fórumokban még meg is vannak a régiek.:-D

Az interjúk készítése is jó ötlet. Lényegében egy jó kérdéssor kellene hozzá, és akinek kedve van kitölteni, feltölthetné "alkotásként" a válaszokat.

Az újságra sajnos jelenleg nincs remény.:-( Nagyon összejöttek az egyéb dolgok. Kapitánynak sincs energiája a Mocsári Krónikára... Jimmy pedig teljesen el van havazva...
Ida
Admin
2018.11.19 23:52
918 hozzászólás
Jó ötletek.:-)
Ann Heart
Felhasználó
2018.11.19 14:15
13 hozzászólás
Például lehetne olyat is, hogy interjuhkat készíteni alkotókkal. Én kíváncsi lennék ki miért kezdett bele az írásba, min dolgozik, stb.
És lehetne valami novellaíró játék is, mondjuk egy kifejezést feldobva. A legjobb mű egy hétig ajánlott lenne. De az újság hiányzzikk! :roll:
Ida
Admin
2018.11.16 23:31
918 hozzászólás
Régen valóban sokkal több hozzászólás született, és az alkotók is gyakrabban véleményezték egymás műveit.

Én magamon is érzem, hogy iszonyú fáradt vagyok, és késő este egyszerűen már nincs rá energiám...:-(
Ann Heart
Felhasználó
2018.11.15 18:46
13 hozzászólás
Sajnos azt tapasztalom, hogy az alkotásokhoz nincs nagyon hozzászólás. Gondolom nincs ideje az embereknek irogatni. Pedig jó lenne tanulságokat levonni a bekerülő irományokból. De lehet, hogy ezzel csak én vagyok így? :shock:
Kapitány
Fejlesztõ
2018.10.01 18:39
560 hozzászólás
Megjelent a Mocsári Krónika című PDF-lap első száma:

http://mocsar.lidercfeny.hu/
Jimmy Cartwright
Admin
2018.09.04 15:36
496 hozzászólás
Az érintett "megszólal". :-)

Kedves Lidércfény AKF után érdeklődők!

Először is igazán jól esik, hogy többeknek hiányzik az újság. Ez is mutatja, hogy volt, és lenne rá igény.

A lentebb említett írásomban kifejtett helyzet azonban sajnos egyelőre nem sokat változott, az időtényező (egy családban bekövetkezett komolyabb betegség miatt) még inkább csökkent sajnos.

Annyi változás történt egyelőre, hogy nemrégiben lett egy új asztali számítógépem, amely már elbírja a legújabb kiadványszerkesztő programokat; ilyen értelemben tehát a technológiai akadály elhárult.

Tavaly nyár végén / ősszel a LIK (Lidércfény Író Kör) keretein belül többször téma volt az AKF, sokat agyaltunk rajta, hogyan, milyen formában lehetne újraindítani. Több elvi megoldás is született (Pl.: rövidebb, 16-20 oldalas havi megjelenés; bővebb, tematikusabb negyedéves kiadvány), ám a gyakorlati megvalósításig egyelőre nem jutottunk el.

Üres ígéretekbe nem szeretnék belemenni, de minden érdeklődőt igyekszünk időben értesíteni arról, ha ismét látjuk annak megoldhatóságát, hogy az AKF-et hosszú távon tovább tudjuk folytatni.

Üdvözlettel: Jimmy Cartwright (Bognár Zsolt)
Ida
Admin
2018.09.01 23:25
918 hozzászólás
Tényleg jó lenne, ha sikerülne újra újságot is készíteni, de egyelőre semmit nem merek ígérni... Az élet egyéb területei igencsak igénybe veszik mostanában a szerkesztőket, de reméljük, hogy egyszer majd javulni fog a helyzet.:-)
Egon C. Reid
Felhasználó
2018.08.28 20:33
8 hozzászólás
Sziasztok. Mikor lesz újra a folyóirat? Nagyon jó dolog volt. Hiányzik. Tudom, hogy Jimmy szerkesztette, és elfoglaltság miatt egy időre szünetel már. De remélem nemsokára ismét olvashatok remek cikkeket ????
Ann Heart
Felhasználó
2018.08.24 08:15
13 hozzászólás
Igen, már olvastam. Remélem, azért a későbbiekben újra lesz. :-)
Ida
Admin
2018.08.23 22:43
918 hozzászólás
Sajnos az újság szerkesztése szinte teljes egészében Jimmy feladatköre volt, neki pedig mostanában nincs rá energiája.:-( Ha érdekel, részletesen írt erről a Határozatlan idejű búcsú a AKF-től c. írásában...
Ann Heart
Felhasználó
2018.08.23 09:37
13 hozzászólás
Már régen jártam ezen oldalon. Elnézést, ha rosszat kérdezek. Lidércfény újság van már? Mert az is nagyon jó dolog volt szerintem. Én személy szerint örültem, mikor benne láttam a novellámat. Persze nem ezen a néven írtam akkor.
anonim88
Felhasználó
2018.07.27 17:15
35 hozzászólás
Ez mondjuk jogos, erre valóban nem gondoltam. Akkor a pontozás egyedül úgy működne, ha az értékelőnek kötelező lenne megindokolni döntését. Azt meg megtudja anélkül is.
Ida
Admin
2018.07.27 00:31
918 hozzászólás
Elolvasunk mindent.:-) Nem mindig van energiám a frissítésre, de itt vagyok.:-D

Régen gondolkoztunk ezen, de elvetettük. A simán odakattintott pont nagyon kényelmes megoldás, de nem sok segítséget jelent az írónak. Gyakran inkább a pontozót jellemzi, és nem az adott írást. Rossz kedve van, szeret másokat lehúzni, megjelenhet a kölcsönös bosszúból adott lepontozás, az ember a barátainak jobb minősítést ad, hogy jobb kedvük legyen...stb.

Pl. az író mit kezdjen azzal, hogy egyik nap 1 pontot kap, másik nap meg 8-at? Ebből nem lehet kitalálni, min kellene javítani. Az olvasó esetleg meglátja, hogy alacsonyak a pontok, és esélyt sem ad annak az írásnak, pedig lehet, hogy neki tetszene.

Ezért maradtunk a szöveges értékelésnél. Ha valaki szeretne véleményt nyilvánítani, és segíteni az alkotóknak a fejlődésben, írjon pár sort, amiben konkrétan kifejti, mivel van problémája, illetve tetszett-e neki az adott mű.

Jó lenne, ha minél több ilyen hozzászólás születne, de ez nemcsak rajtam múlik...:-)
anonim88
Felhasználó
2018.07.26 14:29
35 hozzászólás
(Nem tudom, olvassák-e még ezt a fórumot az adminok, remélem igen :D)

Az én kérdésem az lenne, gondolkodtatok-e már azon, hogy a műveket értékelni lehessen (mondjuk egy 1-10-es skálán), ott lenne mondjuk a hányan kattintottak mellett, hogy mondjuk 3.6 (30 szavazat), vagy ilyesmi? Szerintem ez egy jó visszajelzés lenne a szárnyaikat bontogató íróknak (hosszabb történeteknél mondjuk egy olyan 10-20 fejezetből átlagot vonva), hogy jó irányba haladnak-e, vagy van még javítanivaló bőven az írásukban.
Kapitány
Fejlesztõ
2012.08.29 20:19
560 hozzászólás
Ok, ezeket is megjegyzem, mint fejlesztési igényt.
Jimmy Cartwright
Admin
2012.08.29 18:03
496 hozzászólás
Anális inkább, mivel a régi oldalon voltak ilyenek. :-)
Tracker
Felhasználó
2012.08.29 13:37
30 hozzászólás
Kitehetnétek pár érdekes adatot az oldalról, ha már azt az első sorban kiírja, hányan látogatták meg eddig, pl. hány alkotás olvasható, hány alkotó van, és ki a legolvasottabb, illetve legtermékenyebb alkotó, és ki a legújabb tag. Kicsit feldobja az oldalt, és látszik belőle, hogy aktív közösség áll mögötte. Szerintem ezek nem bonyolult dolgok. :-)
Ida
Admin
2012.08.21 23:01
918 hozzászólás
Ma este benéztem kicsit a régi oldalra, és megakadt a szemem az "ajánlott művön", ami számomra egy igen kedves funkció volt. Jó lenne, ha az új oldalon is lenne valami hasonló.:-)
Jimmy Cartwright
Admin
2012.08.09 19:09
496 hozzászólás
Ohh! Végre valaki más is, aki "Operál" - rajtam kívül... :D:D:D
[Előző] [1] [2] [Következő]