Kis úr naplójából

Neoprimitív / Írások (608 katt) Norton
  2020.02.23.

Egy párkapcsolatban a legfontosabb dolog a bizalom. Ezt én már régen megtanultam. A rosszindulatú pletykák még a legharmonikusabb kapcsolatokat is tönkre tehetik - ezt pedig a Mónika show-ból tudom.

Jó, ha az ember beszerzi valahonnan a bölcsességeket. Erre van a tévé. Nem kell feltétlenül indiai guruktól tanulni, mert Balázs, Mónika és Győzike is tud okos dolgokat mondani.

Mivel én már (hála Mónikának) ismerem a pletykák káros hatását, egy idő óta nagyon figyelek rá, hogy az én házasságomat ne lehessen kikezdeni.

A leginkább azért figyelek erre, mert a feleségem valódi kis angyal, óriási szárnyakkal… pontosabban óriási keblekkel.

A baráti köröm hál istennek elég nagy, de sajnos már jó ideje a páromról pletykálkodnak. Szerintük ő megcsal engem. Micsoda gonosz híresztelés ez, kérem!

Csak azért, mert valaki látta egy házibulin, hogy tortát süt egy magas konyhapult mögött? Szóval tortasütésért vádolják! Jó mi? Állítólag állt mellette egy férfi, aki nagyon boldognak látszott. A feleségem keze eltűnt a konyhapult mögött és villámgyorsan mozgott.

A barátaim tévesen azt képzelik, hogy biztos a pasas nadrágjában matatott. Micsoda gonosz elképzelés ez! Ebből is látszik, hogy az embereknek nagyon mocskos a fantáziája. Természetesen semmi huncutság nem történt!

A drágám hamar megmagyarázta nekem, hogy az ismeretlen úr valójában a főnöke volt, és ő csak kiverte neki. Mármint a tojást kellett kivernie… vagy felvernie… mit tudom én, hogy mondják az ilyet!

A lényeg az, hogy az egyik kollégájánál tartottak egy kis bulit a többi munkatársukkal és néhány ismerősükkel. Ott látta őt a barátom. Ennyi az egész.

Persze hiába magyaráztam meg a cimboráimnak, hogy valójában mi történt, ők azóta is úgy vélik, hogy megcsal a feleségem.

Csak azért, mert látták őt egy fekete Mercédeszbe szállni? Ugyan már, kérem! Az autó üvege le volt sötétítve, ezért nem tudhatják, hogy mi történt odabent! Akkor miért vádaskodnak?

Ők csak annyit láttak, hogy az asszonykám húsz perc múlva kiszállt és megtörölgette a száját. Miért kell mindjárt a legrosszabbra gondolni? Ő csak egy régi barátnőjével találkozott!

A rosszmájú haverjaim azonban még mindig úgy hiszik, hogy megcsal a párom!

Csak azért, mert a belorusz focicsapat nagyon kedveli őt? Ő is kedveli a futballt. Ez nők között egy ritka tulajdonság. Többek között ezért is szeretem őt nagyon. Egyszer állítólag bement egy focicsapat öltözőjébe. És akkor mi van? Csak szerencsét kívánt nekik.

Nemrég egy cimborám azt mondta, hogy kéjes hangokat hallott egy szállodai szobából kiszűrődni, és látta, amint a feleségem jön ki onnan egy szakállas férfival.

Persze ő rögtön rosszra gondolt, de én már tudom, hogy a férfi csak az unokatestvére volt a páromnak. Biztosan tudom, mert maga az asszony mondta el. Meg azt is, hogy az ágynyikorgást és a nyögéseket valószínűleg a tévé miatt hallhatta a szomszéd szobából a cimborám, ugyanis valami hülye amcsi filmet néztek, és abban voltak néha erotikus jelenetek.

Azt mondják, hogy megcsal a feleségem. Miért ilyen gonoszak az emberek? Irigylik talán a boldogságomat? Nekem minden okom megvan a boldogságra, mert három éve az asszonykám egy gyönyörű kínai gyereket szült nekem!

Igazi tündér a drága. A legelső mondata az volt, hogy „hogy olcó, nagyon olcó”.

Az ismerőseim tévesen úgy gondolják, hogy fehér embereknek nem lehet sárga gyereke. Ez egy hülyeség. Ha az őseink között voltak kínaiak, akkor a gének még több generációval később is előtörhetnek. Azt hiszem, ez egy tudományos tény.

Ennek ellenére a barátaim még mindig úgy vélik, hogy megcsal a feleségem, és nem csak a kínaiakkal.

Csak azért, mert egy bulizás után ágyba feküdt egy régi barátjával és teljesen meztelen volt? Pedig ők csak aludtak egymáson, ezt maga az asszony mondta!

Kicsit berúgott és nagyon álmos lett, ezért feküdt rá a Jánosra.

Összegabalyodtak, aztán elaludtak. Ennyi történt, nem több. János állítólag úgy be volt rúgva, hogy az égő cigarettájával majdnem felgyújtotta az ágyat.

Monda is neki a párom, hogy „János, a dohányzás káros”. Ezen aztán nagyot nevettek, aztán elaludtak. Semmi egyéb nem történt. Ezt miért ne higgyem el?

Az ismerőseim azonban még mindig azt szajkózzák, hogy megcsal a feleségem. Hogy ez mekkora hülyeség!

Irigylik talán, hogy egy éve egy csodálatos néger gyermeket szült nekem a kínai mellé?

Ahogy először megszólalt a kicsi, rögtön rappelni kezdett, közben káromkodott párat… olyan drága volt.

A barátaim persze megint azzal jöttek, hogy ez lehetetlen, mert én és a párom fehér emberek vagyunk. Mintha nem mondtam volna már el nekik a genetika csodáit!

Tényleg felbosszantanak, mert nagyon nehézfejűek! De nem baj, azért szeretem őket.

Csak ne hinnék azt, hogy megcsal a feleségem.

Vége

Előző oldal Norton