Szuperhősök csatája

Neoprimitív / Írások (732 katt) Norton
  2020.02.05.

Szupermanus álmatagon lebegett a Himalája csúcsa felett, amikor hiperérzékeny fülével egy érdekes jelenségre lett figyelmes: a Föld távoli pontjairól egyre erősödő, kellemetlen zene szűrődött felé.

Szupermanus gonosz ellensége Nyálas Lány, egy agyhullám erősítő szerkezettel idio-szuggesztikus parancsokkal kényszer alá vonta az embereket, akik bódult állapotban R-GO és Shygys lemezeket kezdtek hallgatni.

A zene hatására a rádiókból, magnókból percenként vagy hatvan liternyi nyál kezdett előtörni. Szupermanus úgy számolta, hogy röpke órák alatt a Földet egy óriási nyáltenger fogja elárasztani, és az ártatlanok belefulladnak. Cselekednie kellett, méghozzá gyorsan!

Egy erőteljes idiotikus agyhullámot indított el Nyálas Lány felé, aki ettől R-GO és Shygys helyett már Fekete Pákó zenéjét kényszerítette rá az emberiségre.

Amikor a magnókból és a rádiókból a lakodalmas rock királyának szívderítő számai törtek elő, az emberek jó ízlése akkora pofont kapott, hogy tüstént kijózanodtak. Abbahagyták a zenehallgatást, és verseket, valamint tudományos szakkönyveket kezdtek inkább olvasni.

A nyáltócsák pedig felszáradtak lassan, ahogy kisütött a Nap.

Az emberiség újra megmenekült.

Vége

Előző oldal Norton
Vélemények a műről (eddig 2 db)