Home shopping 3000-ben

Neoprimitív / Írások (1754 katt) Norton
  2013.08.31.

Csak most, csak itt, csak Önnek! Megjelent a legújabb férfirobot, a Fallusz 2000!

Asszonyát naponta átlagosan tíz-tizenkét bókkal illeti. Vacsorát főz, játszik a gyerekekkel, füvet nyír és takarít.

Nem böfög, nem fingik, nem káromkodik, nem vizel a fa alá, nem veszekszik. A kocsmai kimaradás a számára szóba sem jöhet!

Mindennap az igényeit lesi, kedves hölgyem, és egy meleg stylist szakértelmével választja ki az Önnek megfelelő ruhákat.

Kérhető bónusz a mesterfodrász, az autószerelő, a kertészkedő, a szobafestő, a barkácsoló és a szakács funkció. Ötféle bájgúnár mosolyra képes.

Megfelelő hitelkeretért már megvásárolható a romantika bónusz is. Zongorázik, szerenádot ad, táncol, pezsgős vacsorát készít, bókol, ékszert vásárol és naplementét néz.

Atletikus testalkat, módosítható arcvonások.

Nem csalja a feleségét, nem sumákol! Sosem féltékenykedik, csak megértően bólogat, és mindezek mellett egy légkalapács erejével dolgozik az ágyban akár órákon keresztül. Beépített alkatrésze fáradhatatlanul pumpálja az energiát. Nincs korai magömlés; az ilyesminek búcsút mondhat!

Biztos gyakran hallotta már a párjától valamilyen vita kapcsán, hogy "sajnos én csak ennyit tudok nyújtani neked". Nos, mi garanciát vállalunk rá, hogy a Fallusz 2000 beépített alkatrésze méteresre nyújtható, s a méret akár menet közben is módosítható.

Robotunk mindig nyitott egy kis összebújásra, mivel folyton olyan a hangulata, amilyet Ön szeretne, drága asszonyom!

Aki pedig ezek után még mindig a kocsmába járkálós, korai magömlős, böfögős, fingós, hús-vér férfira vágyik, annak őszinte részvétem!



Vaginalia 2000

Létezik-e olyan nő, aki okos és szép egyben? Természetesen létezik, de az már férfi. Így hittük eddig. De ma végre megszületett a Vaginália 2000.

Ötven nyelven beszél felsőfokon, de külön fordítóprogram is kérhető hozzá. Beépített számítógépe segítségével képes megoldani a legnehezebb tervezési feladatokat, autóvezetési funkciója pedig képessé teszi a gyors és szakszerű parkolásra akár legzsúfoltabb helyeken is.

Beépített JPS, professzionális szintű bevásárló, mosogató és gyereknevelő funkció.

Kebelmérete és testalkata ízlés szerint változtatható. Nincs szüksége kellemetlen diétákra. Mos, főz, takarít, jön, megy, intézkedik, kávét főz és bedől. Nem zsémbes, nem nyűgös, mindig friss, jó illatú, kedves és megértő. Kivéve, ha külön kérésre domina funkcióra állítják. Memóriájában harminc viselkedésminta van kódolva.

Alakváltoztató képességgel rendelkezik a még magasabb komfortérzés biztosítására. Térdeplő funkcióban a feje kocka alakúra formálható, hogy rá lehessen tenni egy korsó sört. Ezt csak a legújabb modell tudja.

Végtelenül türelmes és megértő. Nem kér számon éjszakai kimaradást, alkoholszagot, vagy rejtélyesen megfogyatkozó kosztpénzt. Veszekedés szóba se jöhet.

Ha ezek után Ön még mindig a zsémbes, szeszélyes hangulatú, elégedetlenkedő feleségéhez ragaszkodik, akkor nem tudunk segíteni.


Vége

Előző oldal Norton
Vélemények a műről (eddig 3 db)