Aljatárs.hu

Neoprimitív / Írások (1589 katt) Norton
  2013.04.20.

Aljatárs. hu:

Az igénytelen egyedülállók társkeresője


- József vagyok, alkoholista. Tíz éve az utcán élek. Ötven éves vagyok, de kinézek vagy hetvennek. Hét darab fogam van, abból öt szuvas. Sajnos nem telik fogorvosi ellátásra, ezért reggelente flakonos borral öblögetem a számat, ami tompítja a fogfájásomat. Délre általában sakál részeg vagyok. Kukázó körutam általában délutánig tart, ez szerény, de biztos megélhetést biztosít a számomra. Jövedelem kiegészítésként koldulni szoktam. Szükségleteimet az erdőben szoktam elvégezni. Ruhám rongyos, szakadt, és meglehetősen kellemetlen szagokat áraszt magából. Szemem alatt kékes elszíneződés látszik, mert nemrég megvert valaki. Három kóbor kutya a barátom, azokkal szoktam vándorolni. Hasonlóan igénytelen, italt szerető hölgyet/hölgyeket keresek magam mellé. Kapcsolatba lehet velem lépni Bivalybasznád főterén a híd alatt, vagy a szerkesztőségen keresztül. Jeligém: Ne fürgyé le!


- Béla vagyok, börtöntöltelék. Nemi erőszakért, garázdaságért, betörésért és gyilkossági kísérletért ültem összesen vagy húsz évet. Nemrég szabadultam, de újabb ügyem van, mert állítólag fejbe rúgtam egy nőt, aki elém állt a közértben. Házias, jó fizetésű hölgyet keresek, aki megértő és engedelmes. Tudjon jól főzni, mosni, takarítani, akár egy cseléd, és elégítse ki minden kívánságomat. Legyen masszív fejszerkezete, és bírja jól az ütéseket! Ha szereti a szexet, az előny, mert ki fogom rakni a kocsisorra. Ezt már sok nővel megtettem. Kapcsolatba lehet velem lépni az a bivalybasznádi őrszobán, az előzetesben, vagy a szerkesztőségben meghagyott címen! Jeligém: Mazochisták előnyben!


- Ica vagyok, házasságszédelgő. Eddig öt férjemet forgattam ki a vagyonából, de újabb áldozatra várok, mert már nagyon belejöttem a tárgyalásokba. Jogász végzetséggel rendelkezem, szeretek bíróságra járkálni, és úgy tudok hazudni, hogy néha még magam is elhiszem. Családcentrikus, jó anyagi helyzetben lévő urak társaságát keresem házasság céljából. Szeresd a gyerekeket, legyen megfelelő jövedelmed a nagy összegű gyermektartás rendszeres kifizetéséhez, és rendelkezz megfelelő ingó és ingatlan vagyonnal! Amit nyújtani tudok neked: rövid ideig tartó boldogság, majd évekig tartó dráma és idegfeszültség, majd elszegényedés. Szeress kényeztetni, ugrálj, ha azt mondom, és bírd jól a csalódást! Név és cím a szerkesztőségben.


- Kati vagyok, nimfomániás. Imádom a szexet több pasival, nővel és kutyával. Balekot keresek, aki dolgozik, amíg én másokkal hempergek. Szeretek ruházkodni, vásárolni, plázákba járkálni és szórakozni. Amit utálok: házi és egyéb munkák, főzés, gyereknevelés, vagy bármilyen hasznos tevékenység. Naiv, jóindulatú férfit keresek, akit kibeszélhetek a háta mögött a szintén könnyűvérű barátnőimnek. Életvitelemhez rengeteg szabadidőre van szükségem, ezt kéretik figyelembe venni! Szeress sokat dolgozni és bőrgyógyászhoz járkálni!
Jelige: Legalább háromféle nemi betegségem van!


- Péter vagyok, egy lelki beteg vesztes. Ha szeretsz életunt nyavalygást hallgatni a nap majd huszonnégy órájában, akkor rám van szükséged! Egy száznyolcvan kilós, állandóan sört vedelő, tévé előtt ülő, depressziós mackó vár rád, hogy elvegye a maradék életkedvedet is. Munkanélküli vagyok, és mást se csinálok egész nap, mint szidok valamit, legyen az rendszer, kormány, ember, állat vagy időjárás. Nekem egyszerűen semmi se jó! Imádok panaszkodni, és szükségem van rá, hogy valaki meghallgasson. Tudj jól szendvicseket készíteni, szeress sörért járkálni, és megértően hallgass végig, ha vigaszra van szükségem! Legyél jól szituált, ne várj tőlem semmit, de rögvest omolj a nyakamba, ha rád böfögök egy sör mögül! Elérhetőségeim a szerkesztőségben.


- Emma vagyok, egy nagyon menő csaj. Én semmi mással nem tudok foglalkozni, csak saját magammal. Én vagyok a szép, a jó, az okos, az ügyes, a csodálatos! Ha szeretsz embereket csodálni, akkor máris megtaláltad az ideális partnert. Legyen drága kocsid, legalább három szobás házad és többmilliós vagyonod! Egy ilyen menő csajnak ez a minimum, ami jár! Nekem speciel semmim sincs, csak a nagy szám, de az mindent megér. Valaki egyszer azt mondta rám, hogy csupán egy repedtsarkú, falusi csitri vagyok, de ez nem igaz. Én egy nagymenő, nagystílű, nagyeszű, nagymellényű, nagyszerű ember vagyok! Imádok ömlengeni magamról, és neked az a dolgod, hogy végighallgasd! A te problémáid nem számítanak, csak Én vagyok a fontos, mert annyira lenyűgöző vagyok. Gondolom, így megérted, hogy minden idődet Én fogom kitölteni. Olyan embert várok, aki elismeri a felsőbbrendűségemet! Ha magadra ismertél, írj a szerkesztőségben meghagyott címemre!


- Ferenc vagyok, fehérgalléros bűnöző. Olyan társat keresek, aki szívesen elviszi helyettem a balhét, ha lebuknék a sikkasztási, ÁFA-csalási és egyéb ügyekben. Fontos, hogy ne (!) érts a könyveléshez, legyél hiszékeny, írj alá mindent, amit eléd teszek, és fogadd alázattal, ha elítélnek! Ha évek múlva kijössz, már ne keress, mert az élet megy tovább!
Jelige: Sírig tartó szerelem.



Az Aljatárs.hu oldalon rengeteg szingli és házasságban élő ember várja, hogy kapcsolatba lépjen velük! Szerkesztőségünk örömmel segít Önnek a megfelelő partner megtalálásában!


Vége

Előző oldal Norton
Vélemények a műről (eddig 6 db)