A mosatlan ruha előnyei

Neoprimitív / Írások (1695 katt) Norton
  2012.02.03.

- Nem kell sokat keresgélned, mert szag után megtalálod.
- Nem mennek a közeledbe mindenféle kellemetlen alakok.
- Megspórolod a mosóport, a pénzt és az időt.
- Nagyon gyorsan kiszolgálnak a boltokban és a hivatalos helyeken.
- Teret szorítanak neked a buszon.
- Nem pofátlankodnak eléd a sorban, hanem tisztes távolságot tartanak mögötted.
- Szag alapján felismernek a barátaid.
- Mivel nem mosod a ruhád, később kopik el, nem veszti úgy a színét, ráadásul a kosz is összetartja.
- Hamar megjegyeznek, vagyis mély benyomást kelthetsz embertársaidban.
- Tekintélyparancsoló bukéd önvédelmi célra is hasznos, mivel elriasztja a zsebtolvajokat és a kötekedő embereket.
- Ha azt akarod, hogy észrevegyenek, nem kell sokat beszélned.
- Könnyebben átverekszed magad a zsúfoltabb köztereken.
- A szagod még a saját étvágyadat is elveszi, ami segíti a fogyókúrádat.
- Jógaoktatóvá válhatsz, mivel megtanítod embertársaidat arra, hogy figyeljenek a légzésükre, ettől elmélyült állapotba kerülhetnek.
- Minél tovább vannak a közeledben mások, annál erősebb önfegyelemre van szükségük, ezzel építed a jellemüket.
- Nem lopják el a ruháid az öltözőből.
- Kevés ideig kell győzködnöd az üzletfeleidet, mert bármibe belemennek, csak távolodjanak el végre a közeledből.
- Kihagyhatod a mosópor reklámokat.
- Udvarlásra is jó, mert ha azt mondod egy nőnek, hogy ne fürgyé le, akkor tudni fogja, hogy te komolyan gondolod.
- Könnyebben elhiszik a polgármesteri hivatalban, hogy valóban rászoruló vagy.

Előző oldal Norton
Vélemények a műről (eddig 3 db)