Ketten az erdő mélyén

Horror / Novellák (246 katt) D. Szűcs Csaba
  2024.02.13.

Egy fiatal házaspár kirándulás közben megkívánta egymást. Vágyaiknak engedve letértek a kijelölt ösvényről, és hosszan, szenvedélyesen szeretkeztek egy kis tisztáson. Vissza azonban már nem találtak, eltévedtek az erdőben. Térerő híján nem tudtak segítséget hívni. Kalandvágyónak tartották magukat, ezért nem estek kétségbe. Elhatározták, hogy tartják az irányt, előbb-utóbb csak kikeverednek a rengetegből. Felmérték a készleteiket: három szendvicsük, négy almájuk, egy csomag kekszük, két szelet csokoládéjuk és másfél liter vizük maradt. Remélték, beosztva elegendő lesz. Időközben rájuk sötétedett. A férj bekapcsolta a zseblámpa funkciót a mobiltelefonján, annak fehér fényénél botorkáltak előre az ismeretlenben. Haladásukat a terepviszonyok mellett az is nehezítette, hogy eleredt az eső.

Éjféltájt egy fenyőágakból épített kuckóra bukkantak, amelyet készítője mohával bélelt ki. Úgy vélték, hogy egy vadász keze munkája a különleges menedék.

– Itt megalszunk, drágám, ez jó hely – mondta a férfi. – Holnap pedig, ígérem, megleljük a kiutat.

Óvatosan bemásztak. Fáztak és vizesek voltak. Szorosan összebújtak, hogy testükkel melegítsék egymást. Az egész napos gyaloglás teljesen kimerítette őket, így hamar álomba merültek.

Két órával később a férj furcsa zajokra riadt fel, mintha valaki vagy valami járna éjjeli szálláshelyük körül. Lassan felkönyökölt. Egy vörösen izzó szempár nézett vele farkasszemet a bejárati nyíláson át. Hirtelen egy erős kar ragadta meg a jobb lábát, majd kihúzta bentről. Csontjainak törésének borzalmas hangjára, fájdalmas halálhörgésére felébredt a felesége. Éles sikoly tört elő a nő torkából, aminek a következő pillanatban a nyaka köré fonódó ujjak szorítása vetett véget, örökre elnémítva őt.

A pár eltűnéséről a feleség szülei értesítették a rendőrséget, miután hiába várták haza a velük együtt élő lányukat és vejüket. Önkéntesek bevonásával a helyi hatóság emberei napokig keresték őket az erdőben, de végül csak a férfi hátizsákját találták meg egy bokor tövében. A kutatás vezetője jelentésében leírta, hogy néhány méterrel arrébb két hatalmas, emberszerű lábnyomot vettek észre a felázott talajon.

A legolvasottabb kaliforniai bulvárújságban a következő szalagcímmel jelent meg az államban történt rejtélyes eset: Nyoma veszett egy túrázó házaspárnak – a legendás Nagyláb ragadta el a szerelmeseket?

Előző oldal D. Szűcs Csaba
Vélemények a műről (eddig 3 db)