Emlékezz rám - vélemények

Ugrás a műre


bel corma
Felhasználó
2011.08.18 17:57
880 vélemény
Köszönöm Csillangó! :-)
Csillangó
Felhasználó
2011.08.18 13:27
99 vélemény
Én nem értek Dregnan-nal egyet, szerintem nagyon is összecsengenek a sorok, a kínrím inkább tiszta rímeknél fordul elő, mikor is a szerző csak a hívórímre összpontosít, így a felelőrím is csak értelemszerűen keresett lesz, ami nem ihletből jön, hanem gondolkodásból. Azok a szép rímek, amiben van összefüggés a sorok között és nem feltétlen tiszta rím, hanem csak kilibben a költő szívéből egy sugallat által.
Szerintem elképesztően gyönyörű ez a szerelmes vers, látszik, hogy érzelemből és lélekből jön és persze ihletből. Gratulálok!:-)
bel corma
Felhasználó
2011.08.18 07:43
880 vélemény
Ez egy nagyon régi versem, és-érdekes módon-csak az első versszakot írtam újra. Egyébként én is éreztem hogy a vers nem "kerek". ;-)
Dregnan
Felhasználó
2011.08.17 23:53
28 vélemény
A rímek nem tetszenek, mindegyik ragrím. Na persze én is élek velük olykor, mert ezekkel a legkönnyebb rímet faragni, de véleményem szerint nem a legszerencsésebbek ;)
Egyébként szép képeket vonultattál fel, egész jó vers. A legjobban az első versszak tetszett, aztán kicsit leengedtél érzésem szerint, bár a rím éppen ebben volt a legrosszabb, mert ritmusra sem nagyon jött ki szerintem.

Előző oldal