Önként a halálba - vélemények

Ugrás a műre


DarkChii
Felhasználó
2011.07.11 21:27
6 vélemény
Valós élménynek nem nevezném, inkább csak afféle "látomás, képzelgés", melyet magam is néhány évvel később értettem meg... Amikor leírtam, akkor csak jöttek a szavak, de még magam sem értettem, később láttam át a miérteket... A kiábrándultság stimmel. Mellesleg a "lény" nem én voltam egy előző életben, hanem egy másik ember, aki jelenleg is él... habár lélektestvér, tehát lényünk magja ugyanaz.
angyalka146
Felhasználó
2011.07.09 13:49
660 vélemény
Van valós élmény a háttérben? Mert nagyon erős kiábrándultság érződik a műben. Engem megérintett, mert éltem már át hasonlót. De nem gondolod, hogy az a valaha volt lény még most is ott van benned? Mert szerintem igen. Én hiszek az előző életekben és tudom: sok inkarnációm lénye és tapasztalata itt van bennem, mélyen a tudatalattiban. Néha, egy-egy álom formájában vagy egy-egy szituációban előlépnek. Egyébként szépen a háttérben maradnak, mert most más egót élek.
Kockáztatni pedig megéri. Mindig megéri. :-) Ettől olyan szép és izgalmas az élet. A járt utat a járatlanért igenis néha el kell hagyni - különben csodálatos dolgokról maradhatsz le.

Egyébként nagyon jó kis írás. :-)

Előző oldal