Rémálmok birodalma: Sid és az álom - vélemények

Ugrás a műre


stephan
Felhasználó
2011.09.10 11:53
3 vélemény
Köszönöm szépen a kritikákat és javaslatokat, igyekszem majd betartani a felvetett javaslatokat! :-)
Ez a "művem" azt volt hivatott elérni, hogy megtudjam, felkelti-e az emberek érdeklődését. Én sem tudtam a miérteket és azt hogy mi is lett Sidney sorsa, de tegnap reggel megszületett a második rész, ami már kicsit hosszabb terjedelmű, de még mindig azt az alapszálat követi és pont a miértekre, hogyanokra ad választ. Hamarosan (1-2 napon belül) publikálásra kerül itt is (ha úgy ítélik meg hogy publikálást kaphat).
Még egyszer köszönöm, hogy vették a fáradtságot és javaslataikkal segítik a "munkám"!
Stephan
Cyrus Livingstone
Felhasználó
2011.06.04 11:37
90 vélemény
Még egy apró megjegyzés: számomra a kihalt sikátorok már közhelyek.
Javaslom nézz meg néhány Hitchcock-alkotást. Ő hitelesen becsempészte a borzalmat az "amerikai álomba", a felső-középosztály csillogó otthonába.
Néhány idevágó filmcím: A kötél, Hátsó ablak, Idegenek a vonaton, Madarak, Marnie, Gyilkosság telefonhívásra.

Jó szórakozást, és kellemes borzongást hozzá!:-)
Cyrus Livingstone
Felhasználó
2011.06.03 11:13
90 vélemény
Ennek lesz folytatása? Mert így lóg a levegőben...:-?

Hiányolom a "miért?"-et. Minden gonoszságnak, még a legelvetemültebbnek is van "miértje" (pl.: beteges kisebbségi komplexus).

Ida
Admin
2011.06.01 15:42
1327 vélemény
Isten hozott a Lidércfényen!:-D

Előző oldal