Én vagyok az utolsó! - vélemények

Ugrás a műre


Claudius Oltarimanus
Felhasználó
2021.10.13 21:47
31 vélemény
Beletelt egy kis időbe míg rájöttem, hogy a bekezdések melyik személyhez tartoznak, de tetszett! :-D
Zordonmorc
Felhasználó
2021.09.21 13:07
7 vélemény
Kedves Norton, nagy bolond aki zokon vesz egy építő kritikát!:-)
Valóban igazad van, de a probléma, hogy beküldéskor csak bemásoltam a szöveget és nem néztem rá gyorsan a formázásra8-) A dőlt betűk eltűntek:-D A másik dologban teljesen igazad van. :-)
Köszönöm!
Norton
Felhasználó
2021.09.20 21:23
666 vélemény
Jó történet, de engem zavart egy kicsit, hogy olykor nehéz volt követnem, hogy mikor melyik szereplő szemszögéből látom a dolgokat. Az után a szó után, hogy "Felébredt...", már egy másik karakterről van szó, de erre az elején még nem utalt semmi. Pl. felébredt a nő, vagy felébredtt y, akit meg tudnék különböztetni az előtte szereplő x-től. A nézőpont váltásoknál már az elején konkretizálni kellene, hogy kiről is van szó.
"Nem tudta pontosan, mióta van itt, már nem tartja számon az időt. Évek lehetnek." Ennél a résznél pedig a múlt idő és a jelen idő keveredik, ami szintén fura volt, főképp, hogy végig múlt időben fogalmaztál.
Ezek technikai dolgok, remélem, nem bántódsz meg érte. Nem a stílussal vagy a történettel van gondom, hanem vannak a novelládban vannak olyan dolgok, amelyek kizökkentettek az olvasásból. :-)
Deepankrin
Felhasználó
2021.09.20 17:07
23 vélemény
Van az úgy, hogy nem egyeznek az elképzelések a jövőre nézve:-)
Tetszett a csavar benne
Josh Ogren
Felhasználó
2021.09.20 09:27
37 vélemény
Ecce Homo.

Borongós hétfő reggel borongós olvasmánya.
Ami egyébként kiváló lett :-)

Előző oldal