INFÓ-XII. Lidércfény - Alternatív magyar folklór dark fantasy / horror pályázat - vélemények

Ugrás a műre


The Economist
Felhasználó
2021.09.25 18:58
25 vélemény
Sziasztok! Szerintem rögzíthetnétek valahol a főoldalon ezt a bejegyzést. Mert most már nem található meg a legújabb művek között. Így aki majd szavazni szeretne, nem fogja tudni megtenni, hiszen nem fogja megtalálni a linket hozzá.
Jimmy Cartwright
Admin
2021.09.09 15:13
280 vélemény
Igen, van egy, ami gyanús ilyen szempontból, de van még idő bőven, lehet szavazatokat gyűjteni. :-) Nyilván, akinek több az ismerőse, előnyösebb helyzetben van ilyen esetekben, de az ismerősöknek is vannak ismerősei, ami kiegyenlíthet. ;)
Koncz Mars János
Felhasználó
2021.09.09 08:48
6 vélemény
Én tegnap vettem észre egyáltalán a szavazást, akkor már csak egyetlen szavazatot fogadott el egy embertől (nem magamra szavaztam).
Koncz Mars János
Felhasználó
2021.09.09 08:47
6 vélemény
...akkor aki elég szorgos volt az átállítás előtt, az csinált magának "közönségdíjat"! :-D :-D :-D
Jimmy Cartwright
Admin
2021.09.08 21:41
280 vélemény
Köszönöm, Petya a jelzést, még tegnap utánanéztem a dolognak, és sajnos valóban úgy volt, hogy egy e-mail címről többször is lehetett szavazni.
Amúgy megdöbbentő, hogy alapból ez a beállítás, és nekem kellett kézzel utánaállítani, így kizárva sajnos azokat, akiknek nincs gmail-es címük.
Ez nekem is tanulság, és az is igaz, hogy ez az első ilyen szavazás, amit egyáltalán létrehoztam, de jobban megnézhettem volna a beállításokat.
Ha lesz még ilyen, akkor addigra szerintem keresek másik ilyen szavazós rendszert, ami nem tesz kizárólagosságokat (mint ez a gmailes dolog, vagy az FB).
Petya
Felhasználó
2021.09.07 16:45
78 vélemény
Kapásból félreértettem a kiírást! Azt hittem, egy történetnek egy képhez kell/lehet kapcsolódnia... My bad...
Elolvastam az első négy novellát, eddig mindegyik tetszik valamiért, nehéz lesz választani a végén...
Mellesleg egy ismerősöm azt állítja, az oldalon akárhányszor lehet szavazni. Még nem próbáltam, nem tudom igaza van-e. Ez igaz? Mindenki akármennyiszer szavazhat vagy csak 1-et vesz figyelembe a "gép"?

Előző oldal