Gor Worhoth maszkja - vélemények

Ugrás a műre


Kereder Márk
Felhasználó
2022.03.14 08:21
205 vélemény
Norton, eszméletlenül jól esett a kommented, engedd/engedjétek meg, hogy megmutassam a hangoskönnyét is:
https://www.youtube.com/watch?v=42C2DZKvLJ4
Fogadjátok szeretettel és nyugodtan lehet kommentelni a video alá, jót-rosszat, őszintét!
Norton
Felhasználó
2022.03.01 20:45
666 vélemény
Jól megírt, remek hangulatú írás. Jómagam nem szeretem a terjedelmes „tájleírásokat és körítéseket”, mert ettől ötlettelennek tűnik a szerző, de ez mégis nagyon tetszett, sőt, a hangulat magával ragadott, igazi profizmust láttam benne. A végétől valamiért többet vártam volna. Valami magyarázatot az eseményekre, vagy ilyesmit. Ám ha ezt az olvasó fantáziájára bízza a szerző, az is rendben van. Az én elvárásom ilyen téren egyéni szocprobléma. Az ízlések különböznek. Én a gagyi amerikai horror filmeken szocializálódtam, melyek egyszerűek ugyan, de a végén mégis kiderül az igazság, és felhomályosítják a nézőt a fennforgásokról. Így kerek a sztori. A mai brutális világban pedig ez inkább egy sci-fi, vagy fantasy, mintsem horror, de mindegy is a műfaji besorolás… ez remek volt! :-)
Jimmy Cartwright
Admin
2022.02.28 16:40
280 vélemény
Persze, simán megemlítheted, hogy megjelent az AKF-ben. Előzetes engedélykérés nélkül is nyugodtan lehet reklámozni. :-)
Kereder Márk
Felhasználó
2022.02.28 07:56
205 vélemény
Nagyon szépen köszönöm az újságba a bekerülést! Hamarosan elkészül a hangoskönny róla, már felénél vagyok, de várok egy hangra még; szerintem 1-2 hét és felrakom! Lidércfény engedelmével a video elején megjegyezném, hogy megjelent a folyóiratban, képpel, stb...
Még egyszer köszönöm! Boldog vagyok. :-)
...

Az írásról: csak annyit róla, hogy amikor ezt írtam, különösképpen élveztem a történetet. Ez egy valódi utazás volt nekem akkor. Nagyon bízom benne, valaki az olvasásakor is majd legalább egy picit érezni fogja, milyen amikor Gor Worhoth megjelenik ebben az Univerzumban...

Előző oldal