Shambala titkos tekercse - vélemények

Ugrás a műre


kovacsgabor
Felhasználó
2020.07.17 10:54
13 vélemény
igen a vesszőkkel hadilábon állok, meg gépen írva sokszor nem tűnnek fel bizonyos hibák sajnos.
Ida
Admin
2020.07.16 23:36
1328 vélemény
Nyelvtani szempontból érdemes lenne alaposan átnézni.:-)

Rengeteg volt a vesszőhiba, és sok a szóismétlés a szövegben.

Az út emberpróbáló, még a kiválóan kiképzett Ahnenerbe embereinek is, akik az expedíció során eddig két embert vesztettek.

Megérné ráfordítani még egy kis energiát...:-)
kovacsgabor
Felhasználó
2020.07.16 12:49
13 vélemény
Köszi.
Jávorszki András
Felhasználó
2020.07.16 12:05
35 vélemény
Nem rossz.
Arra volna még érdemes figyelni, hogy a hosszú információs blokkokat széttördeld. Nem kell mindent rögtön az elején, egyben odazúdítani, mert "orrnehéz" lesz a mű és nehezen olvasható. A párbeszédeket sem árt feltölteni némi cselekvéssel, az interakciók jelzésével, mert ezek nélkül olyan, mintha egy légüres térben lebegne a szöveg. Plusz ne osszanak meg egymással olyan információkat, amiket mindketten tudnak, mert ezekről lerí, hogy csak az olvasó kedvéért lettek belerakva. Ezeket bele lehet szőni a leíró részekbe.
De egyébként tényleg nem rossz, csak én még átfutnék rajta párszor a "gyaluval." :-)
kovacsgabor
Felhasználó
2020.07.16 10:52
13 vélemény
Köszi. :-)
n13
Felhasználó
2020.07.16 10:12
252 vélemény
Nekem tetszett mert sodró lendületű, "mozis". Ez feledteti hogy vannak pici logikai átgondolatlanságok, és nyelvi furcsaságok :-)

Előző oldal