The Prodigy – Abnormális underground - vélemények

Ugrás a műre


Xenothep
Felhasználó
2017.12.25 22:59
266 vélemény
A Happy Hardcore-t is leszólták. (Pl.: Rotterdam Terror Corps - No Happy Shit https://www.youtube.com/watch?v=ZyCBF8KMXCQ) :-)

Valamiért az embereknek mindig klikkesedni kell, és fontos, hogy szembe helyezkedhessenek mások véleményével. Ezzel szemben én teljes mértékben egyetértek Veled! :-)
Jimmy Cartwright
Admin
2017.12.25 12:29
280 vélemény
Nos, igen, nem mostani cikk.

Ezt nem is tudtam, hogy megszólták őket, hogy nem veszik komolyan a technot. De akkor mi van pl. a korabeli Happy Hardcore-al? :-)

A zene egy kifejezőeszköz - még ha elektronikus is -, és bármely stílusban lehet komolyat, vidámat, komort, drámait, stb. alkotni. Ez csak azon múlik, hogy az alkotónak épp milyen hangulata van, illetve épp mit szeretne kifejezni.

Azt hiszem, a The Prodigy kitörölhetetlenül beírta magát a zenetörténelembe. Az enyémbe legalábbis mindenképpen. A The Prodigy számomra örök. ;)
Xenothep
Felhasználó
2017.11.01 18:27
266 vélemény
Hm, majd 10 éves írásod, és én nem olvastam. Bár tény, hogy 2008-ban valószínűleg csak azért nem haltam meg, mert nem volt rá időm.

Ami a leírást illeti...
Engem határozottan a Prodigy indított el igen rögös utamon. (Hogy aztán az egészből semmi nem lett, az nyilván nem az ő hibájuk.) Nekem az ő zenéjük a fiatalságról, és arról az életérzésről szólt, hogy halhatatlanok vagyunk. Nem mellesleg Liam ki'szott arcátlanul csempészte bele zenéibe a (néha meglehetősen sötét) humort, amiért meg is szólták az akkori neves, és önmagukat vérkomolyan vevő előadók, meg DJ-k, miszerint elkomédiázza az egész műfajt. Merthogy a Technonak feltétlenül sötétnek, meg komolynak, meg drámainak kell lennie, de hogy miért?... Mindannyiunk szerencséjére Liam szart mások véleményére, és jó Trickster módján tovább ment minden úton, amin csak akart. A fent említett előadók egyébként el is tűntek egy-két éven belül, a Prodigy pedig negyed évszázados elmúlt, és még mindig aktív.

Kivéve Chimo Bayo-t, a spanyol B-boyt, aki pont komoly, meg drámai, amellett nárcisztikus a végtelenségig, pedig a színpadi mozgása vetekszik egy dűlöngélő próbababáéval, valahogy mégis jól csinálja az egészet. "HU-HA!..." Ki ne hagyjátok! :P

A Prodigy vagány, lendületes, fiatalos, és elsöprő. Ez van. :-)

Előző oldal