Új krónikák I. - vélemények

Ugrás a műre


bel corma
Felhasználó
2016.05.24 08:24
880 vélemény
Tudod, igyekszem!
Köszönöm, hogy olvastál! :-)
Kétvirág
Felhasználó
2016.05.24 00:13
598 vélemény
Érdekesnek ígérkezik ez a ciklus is :-)
(Remélem, a horrorisztikus elemekkel csínján bánsz majd azért)
bel corma
Felhasználó
2016.05.23 11:49
880 vélemény
Kedves vagy Albina, köszönöm! :-)
BalabanAlbina
Felhasználó
2016.05.23 10:39
198 vélemény
Szia Bel!

Nagyon örülök az első résznek és
remélem, hogy a többi is érkezik
hamarosan. Boldogan várom.
Üdv.

Albina
bel corma
Felhasználó
2016.05.23 08:47
880 vélemény
Kedves B.J. Schmudla!

Köszönöm jobbító szándékú észrevételeidet, majd igyekszem beépíteni őket a folytatásba.
Ami a herceges jelenetet illeti, az a következő részben kerül majd részletes kibontásra.
Az igazat megvallva, igyekszem nagyon hangulatossá tenni és aprólékosan ábrázolni a jeleneteket, ez lehet az oka annak, hogy néha sűrűbben váltogatom a nézőpontokat a kelleténél.
Értesítés funkcióról nincs tudomásom, de talán az admin segítségedre lehet ebben a kérdésben. Egyébként, az első négy rész már elkészült, így hamarosan a folytatást is olvashatod!:-)
B.J. Schmudla
Felhasználó
2016.05.22 22:37
13 vélemény
Szia!
Bocs a tegezésért, remélem nem probléma, de valahogy jobbnak látom, ha ilyen közvetlen vagyok, mivel te is voltál olyan kedves és közvetlen, hogy bepillantást engedtél a fantáziádba.
Szóval:
Az írás alapvetően tetszett. Rövid akcióleírás, ami mindig jó, mert mozgalmas. Ami elsőre beugrott a vízköpős leírásod kapcsán az a Gargoyles sorozat volt, amit pokémonként imádtam. Most is szívesen nézném. Valahogy ezek után automatikusan annak a képi világát csatoltam az eseményekhez.
A herceges rész egyelőre nekem lóg a levegőben, de mivel a jelek szerint folytatásosnak szántad, így kíváncsi vagyok, hogy mi sül ki belőle, hogy kapcsolod be a sztori második szálába.
Mivel alapvetően egy rövid írás, így szerintem szerencsésebb lenne mind a herceges, mind a szerzetes-orvgyilkos párbaj részt hosszabbra venni. Ez nem darabolná fel annyira. Pluszban tényleg kíváncsi lennék jobban, bővebben kifejtve az árnyas részre.
A csata leírása szintén tetszett. Jól elkaptad a képeket. Az egyetlen bajom az volt vele, hogy egy rövid részen belül nagyon sűrűn váltogattál a szereplők, mint nézőpontok között, így picit összetöredezett a ritmusa. De ettől még tetszett.
Apropó: még új vagyok itt és nem tudom, hogy van-e értesítés funkció? Ez azért érdekelne, mert szívesen olvasnám az írásod tovább, nem szeretnék lemaradni róla.
További jó munkát!
bel corma
Felhasználó
2016.05.22 13:15
880 vélemény
Köszönöm, hamarosan küldöm az új részeket! :-D
Ida
Admin
2016.05.22 11:34
1327 vélemény
Várom a folytatást...:-)

Előző oldal