Viperafészek III. - vélemények

Ugrás a műre


Ida
Admin
2015.12.30 23:34
1326 vélemény
Mindenképpen érdemes lenne csiszolni a történeten.

Az első rész egy adathalmaz. Inkább egy vázlat, amit az ember írás előtt magának készít, de nem mutatja meg az olvasóinak. Ezeket az infókat bele kellene szőni a történetbe, és nem pontokba szedve közölni.

A második részben adódik egy probléma, aminek már meg is van a megoldása pár percen belül. Maga a cselekmény talán egy óráig sem tart. Időt kellene adni az olvasónak, hogy ő is pánikba essen, és próbáljon a szereplőkkel együtt válaszokat keresni. „Mi történt a hajóval? Talán ez a gond? Vagy mégsem? Esetleg…” és amikor már elég feszült a hangulat, akkor dörrenjen el az a bizonyos lövés!

A harmadik részben megemlíted a szereplők sötét titkait, de ennek igazán akkor lenne súlya, ha kicsit jobban ismernénk őket. Számít az, hogy egy idegen ember, aki felébred, aztán szinte azonnal lelövik, alkoholista volt, vagy szépen tudott zongorázni? A cselekmény szempontjából sincs jelentősége.

Az igazság feltárására is keresni kellene egy másik megoldást. Az, hogy az önelégült gonosz felfedi a titkait, már inkább viccesnek tűnik.

Az alapötlet nem rossz, de én ezeket a változtatásokat javasolnám a kidolgozás szempontjából.

…a végére pedig nem kell magyarázat. Te vagy az író, jogod van saját döntéseket hozni, és nem kell az olvasók orrára kötni mindent.:-D
Ebenezer
Felhasználó
2015.12.30 21:55
192 vélemény
Akárcsak Petya, én is díjazom az eredeti ötletet, ugyanakkor számomra ez így csalódás volt. Nem feltétlenül az idegenek hiányoztak, hanem legalább egy kis feszültség, egy kis "ez most egy idegen vagy egy belső ember?" fíling. A sorozat végül is egy sci-fi horror és nem egy szimpla krimi.

Sajnálom és bocsánat :roll:
Petya
Felhasználó
2015.12.30 21:14
78 vélemény
Nem is gondoltam volna, hogy máris vége lesz. Meglehetős hiányérzetem volt a legvégéig. De miután az utószó végére értem átértékelődött bennem a dolog. Számítottam ugyanis idegenekre, meg egy sokkal hosszabb történetre, de ezt a fajta kivitelezést még nem olvastam soha sehol. Úgyhogy az élmény újszerűsége miatt végül nem csalódtam. Sőt! Megmondom őszintén újra kedvet kaptam a saját sztorim folytatásához. Úgyhogy ezért is megérte. Köszi! :-)

Előző oldal