Pain Of Life - Genezis I. - Lángok a magasben - vélemények

Ugrás a műre


Ida
Admin
2015.08.15 00:29
1326 vélemény
Elolvastam a regényed első fejezetét, és mivel említetted, hogy "teszt" jelleggel töltötted fel, lenne pár észrevételem.:-)

1. Azt javasolnám, hogy egyelőre kísérletezz rövidebb művekkel! Egy több száz oldalban leírt cselekmény szálait még a rutinos íróknak is kihívás kézben tartani. Az ötleteid kibontásakor egyelőre érdemesebb lenne 5-10 oldalban gondolkozni. Kisebb terjedelemnél sokkal könnyebb felépíteni a történetet, és a javítások is gyorsabban megoldhatók. Én is szívesebben olvasok el egy ütős novellát, mint egy több sebből vérző regényt!

2. Olvasás közben úgy éreztem, hogy egy kicsit elkényezteted a hősödet. Harcművészet, gyógyfüvek ismerete, kovácsmesterség, családi ereklyék, de még a csinos csajt is ismeri személyesen…stb. Szerintem nem kell a főszereplőnek mindent azonnal megadni, a hiányosságok is fontos részei a karakternek.:-)

3. Ezt a fejezetet alaposan meghúznám. Kidobnék belőle mindent, ami konkrétan nem viszi előre a cselekményt, mert minden felesleges holmi csak lelassít, és unalmassá teszi az adott részt.

4. A nyelvtani dolgokon is sokat kell még dolgozni, de ez, gondolom, nem újdonság.

Remélem, nem bántottalak meg, és hasznát fogod venni a „kritikának”.:-)
Ida
Admin
2015.08.15 00:06
1326 vélemény
Isten hozott a Lidércfényen!:-D

Előző oldal