A telefon - vélemények

Ugrás a műre


Kozma Norbert
Felhasználó
2014.10.22 05:46
170 vélemény
Láthatod, hogy többeknek is így tetszett, ahogy van, szóval lehet, én tévedek, illetve hiányolok valamit, aminek nem is kell ott lennie. Miattam ne írj neki folytatást :-)
Kétvirág
Felhasználó
2014.10.22 00:40
598 vélemény
Kedves Norbert!

Még véletlenül sem tekintettem támadásnak a kommented! Élveztem, hogy érvelhetek a művem védelmében. Így én magam is jobban megismerem, megértem, átlátom az erényeit és a hibáit is. Kérlek, a negatívumokat ezután is mindig mondd el!

Befejezés: hát izé, itt nincs feloldás. Sajnálom. Már értem, vagy azt hiszem, hogy értem, nagyon nyugtalanító lett így a novella. A gond az, hogy hazudnék (művészileg), ha megnyugtatóan elrendezném a dolgokat.
Lehet, hogy idővel majd írok hozzá egy folytatást, ami tovább bontja a történet szálait (és semmivel sem lesz kényelmesebb...). Megfelel kompromisszumnak? :D
Kozma Norbert
Felhasználó
2014.10.19 23:31
170 vélemény
Kedves Kétvirág!

Válaszodból arra következtetek, hogy a kommentemet valamiféle támadásnak vetted, esetleg kioktatásnak. Nem állt szándékomban semmi ilyesmi. Nem vagyok profi, abszolút kezdő író vagyok, olvasónak talán egy picit rutinosabb. Azért jegyeztem meg az igeidős dolgot, mert hátha hiba, amit esetleg javíthatsz. A jószándék vezérelt. Megmagyaráztad, hogy szándékos volt, részemről ennyi. Tévedni emberi dolog.
Azt azért még elmondanám, hogy nagyon izgalmasan építeted fel a történetet, és éppen ezért vártam, hogy mi lesz a vége. És valahol ezért csalódtam, amiért nem kaptam meg. Igen, találkoztam már olyan történetekkel, ahol ráhagyták az olvasóra a befejezést, itt úgy vélem, szerencsésebb lett volna megadni nekik, de legalábbis adni egy támpontot. Ez csak az én véleményem, egy átlagos olvasóé. Ennél fogva nem is muszáj számításba venni.

Üdv
Fuvallat
Felhasználó
2014.10.19 18:34
83 vélemény
"Az idő (ami nem létezik) visszacsúszik egy néhány perccel megint."
Ezt a mondatot érdemes lenne átírni, mert csorbítja az összhatást.
A többi viszont nagyon bejön. Tetszik, hogy lógva hagytad a végét, bármi más csak rontana rajta. :-) ;-)
angyalka146
Felhasználó
2014.10.19 18:06
660 vélemény
Nekem tetszett! Úgy jó, ahogy van! :-)
bel corma
Felhasználó
2014.10.19 16:55
880 vélemény
Ügyesen fokozod a feszültséget, a megoldást pedig az olvasók fantáziájára bízod... Talán szerencsésebb lett volna valami frappáns befejezést választanod, de így is élvezetes olvasmány! :-)
Kétvirág
Felhasználó
2014.10.19 16:08
598 vélemény
Aha, szándékosan játszottam a igeidőkkel, profi vagy, hogy észrevetted. Figyeld meg, hogy a telefon csörgése múltidő, a többi jelen. Pontosan a novella fura időszerkezete miatt.
Befejezettség: igaz, hogy befejezettnek (talán) nem nevezhető, viszont a helyzet megoldását én a pszichés megoldásban látom, amikor végül képes értelmesen kezelni a hívást.
Kozma Norbert
Felhasználó
2014.10.19 14:10
170 vélemény
Érdekes történet, én vártam volna valamiféle megoldást, vagy magyarázatot. Így nekem kicsit befejezetlennek tűnik. Azt vettem még észre, hogy jelen időben írtad a történetet, de néhány helyen múltra váltottál, mint pl. itt is:
"A szoba elhalványul, és felvillan. A telefon az asztalon csücsül, ahová tettem. Aztán megszólalt, és táncikálni kezdett. Mintegy hipnotizáltan veszem fel, és hallózom bele"

Előző oldal