A halál közelgése - vélemények

Ugrás a műre


csabi6669
Felhasználó
2014.05.07 15:45
65 vélemény
Köszönöm srácok és Ida igyekszem fejlődni köszönöm a hozzászólásod és igyekszem megfogadni :-)
Rigó Krisztián
Felhasználó
2014.04.14 22:01
146 vélemény
Pali nagyon jól megfogalmazta a lényeget, öröm volt olvasni :-)
A vers pedig tetszik 8-)
csabi6669
Felhasználó
2014.04.10 23:02
65 vélemény
Köszönöm szépen a kritikákat próbálok minnél többet fejlődni e téren
XpaliX
Felhasználó
2014.04.10 22:52
73 vélemény
-de mi van, ha jön a nagy kaszás,
és majdan azt mondja, viszlát,-
Kancsal rím:igaz van értelme, de lehetett volna más is nyugodtan.Tetszik, a gondolat igen jó, bár lehetett volna jobban tördelni a sorokat, nem baj ha verslábak alakulnak ki közben, ékesítik a szöveged.Szerintem jó megoldás, hogy nincs pont csak a végén mert a versnek van egy mélyebb értelme, hogy az élet is folytonos, és nincs megállás a végig, max itt-ott egy kis szusszanásra, pont erre jók a veszők, ez is lehet a céljuk, megállók az életünkben.
Ida
Admin
2014.04.10 21:09
1326 vélemény
Az alapgondolat nem rossz, de a kidolgozáson még igen sokat kellene csiszolni. Javaslom, olvasd fel hangosan, és érezni fogod, hol döccen nagyokat a ritmus.

Néhány példa:

Használj bátran pontot a nagyobb gondolati egységek végén! Nem kell egyetlen mondatból állnia a versnek. A gondolati egységek világos tagolása megkönnyíti a vers értelmezését.

Szerintem túl sok a felesleges elem ebben a versben, ami döcögőssé és töredezetté tesz a szöveget.

a halál gondolata gyakran elgondolkodtat azon,
vajon lesz-e holnapom, vagy akár más napom,
gyakran elmélkedem el rajta,
vajon lesz-e, ki szeret, vagy csak a látszat eltakarja,



…a halál gondolata gyakran elgondolkodtat,
vajon lesz-e holnapom, vajon lesz-e, ki szeret…

Ennyi is bőven elég lenne, és így lendületesebben bontakozna ki a mondanivaló.


egyszer mindenkinek lejár az ideje,
de ez az, mit senkise tudhat előre,


Azt mindenki pontosan tudja, hogy meg fog halni, csak azt nem, hogy mikor.

Miután leírtad a szöveget, érdemes eltenni legalább egy hétre, aztán friss szemmel elővenni, és csiszolgatni rajta.

Előző oldal