Zombi vagy élőhalott? - Veszélyben - vélemények

Ugrás a műre


nemethhedi
Felhasználó
2013.09.29 11:02
4 vélemény
Köszönöm a visszajelzéseket, azóta javítottam ezen.Mikorra ahhoz a részhez érek, hogy a Metróban vagyunk addigra 4 lapot töltöttem meg :-D
Ebenezer
Felhasználó
2013.07.29 13:19
192 vélemény
Mindenekelőtt hadd mondjam meg, hogy ha én 12 évesen ilyeneket tudtam volna írni, nagyon boldog lettem volna (és most is büszke lennék magamra) :-)

Ugyanakkor egyetértek a korábbi kommentelőkkel (Ida és Grimm), hogy jellemző a novelláidra, hogy az események rohannak, ezért az egyes helyzetek kidolgozatlanok maradnak.:roll:

Az is zavaró, hogy nincsenek leírások, amelyek segítenének elképzelni a helyszíneket, figurákat, érzéseket. Ha túl nagy az olvasó képzelet-szabadsága, akkor nem fogja tudni követni a sztorit vagy bukdácsol a logika. (Pl. töltött pisztoly a polcokon - ezt most a felnőttek készítették össze maguknak vagy eleve így árulják a boltban?! - mert az előbbi rendben van, az utóbbi viszont elképzelhetetlen.)

Egyszóval csak így tovább, ám egy picit törödj a részletekkel is ;-)
Ida
Admin
2013.07.28 13:17
1326 vélemény
Ezen a novellán még sokat lehetne javítani.:-D

1. Ha párbeszédet írsz le, akkor a gondolatjelek után mindig kell egy szóköz.

2. Túl gyorsan pörgeted az eseményeket.

3. A részletek nagy részét elhallgatod. Pl. hányan vannak az osztáyban? Mennyien tűntek el útközben? Pontosan kik csatlakoztak hozzájuk?...stb. Az olvasóid csak annyit látnak a világból, amennyit te elmondasz nekik. Ha nem ismerik a tényeket, akkor csak sejteni fogják, mi is történik a szereplőkkel.

4. Ne írd a végére egy mondatban, hogy mi fog történni a következő részben! Ha tudom a lényeget, akkor felesleges bajlódnom az olvasással.:-)

Előző oldal