Világvége turiszt - vélemények

Ugrás a műre


Jager Luca
Felhasználó
2014.02.23 20:48
28 vélemény
Köszönöm belcorma, hogy olvastad.
Örülök, hogy elkülönülnek a szereplők. Az igaz, hogy a leíró részletekben helyenként elvesztem, régebben elsősorban verseket írtam. Nehéz az arányt megtalálni.
Ez az írás átdolgozásra szorul és akár hosszabb írás részlete is lehet belőle, kidolgozottabb háttérrel, sok plusz karakterrel. Ennek egyelőre csak a részleteivel rendelkezem ötlet-szinten. Még sokat kell érnie, egyszer majd előjön :-)
bel corma
Felhasználó
2014.02.23 15:17
880 vélemény
A leíró részeket szépen, aprólékosan kidolgoztad, néha, talán túl részletekbe menően is. Mindenesetre érdekes volt, ahogyan a karakterek különbözőképpen reagáltak az általad ábrázolt helyzetben. Hangulatos írás, bár valóban befejezetlen. :-)
Jager Luca
Felhasználó
2013.01.30 11:59
28 vélemény
kedves Ida,

köszönöm, örülök, hogy kikerülhetett a művem és hogy foglalkoztatok vele.
azt hiszem, hogy egy nagyobb ötlethalmaz került elém és nem tudtam eldönteni, melyik szál mennyire jelenjen meg. ez az egyik első novelláim egyike, ezért még sokat kell tanulnom.

a jelzőhalmozás, mint hiba nekem újdonság, érdekes felvetés, mert a felhozott példák nagy részénél lehetett volna egyszerűbben fogalmazni.

kedves Ebenezer,

örülök, hogy hibáival együtt biztatónak és elgondolkodtatónak találtad.
a szervezők megérnek egy külön misét. egyszer majd neki is látok. :-)
Ebenezer
Felhasználó
2013.01.08 17:34
192 vélemény
Szerintem elég érdekes történet volt, elgondolkodtató megközelítése ez a témának. Kicsit zavart, hogy nem sok minden derült ki a "szervezőkről", így, ahogy Ida is írta, elvarratlan marad az egyik leglényegesebb szál. De lehet, hogy épp ez volt a célod, gondolkodjon rajta az Olvasó ;-) Összességében szólva biztatóan jó lett :-)
Ida
Admin
2013.01.07 23:48
1327 vélemény
Isten hozott a Lidércfényen!:-D

Az alapötlet sok lehetőséget rajt magában, de nincsenek kidolgozva a részletek. Maga a történet befejezetlen és sok az elvarratlan szál, amitől helyenként zavarossá válik a novella.

Nyelvtani szempontból zavaró a jelzők és az azonos mondatrészek halmozása. Nehézkessé teszik a szöveget:

savanykás, apró borszőlő
ritkás, karnyi törzsvastagságú bálványfa
kéményből származó, kimosott kátrány
puha, téglatörmelékes anyagot
csicsókával, elfajzott murokgyökérrel, vágott csalánnal, a vadfokhagyma gumójával fűszerezett lében...stb.

Előző oldal