Tolvajok a könyvtárban - vélemények

Ugrás a műre


Ida
Admin
2012.12.04 22:53
1326 vélemény
:-D
Apollo11
Felhasználó
2012.12.04 17:50
4 vélemény
Pontosítva, így, hogy leírod a hibákat, könnyebb lesz kikerülni őket a közeljövőben :-D
Apollo11
Felhasználó
2012.12.04 17:47
4 vélemény
Köszi, ha leírod, mik a hibák, könnyebb lesz kikerülni őket a közeljövőben :-D
Ida
Admin
2012.12.03 23:49
1326 vélemény
Ha külön erre kérsz minket, akkor bátran fogok kritizálni.:-)

1. Sok a szóismétlés.

2. Több mondat végéről hiányzik az írásjel.

3. Kik azok a pristek? És még van egy csomó kérdés, amire nem kapunk választ, mert úgy kezelsz bizonyos dolgokat, mintha az olvasó tisztában lenne velük. Így a levegőben lóg a történet, és nem vagyunk tisztában az események hátterével, környezetével.

4. Felváltva használsz jelen és múlt időt, ami igen zavaró. Ha azt mondod, ott áll valaki az ajtó előtt, akkor az azt jelenti, hogy most éppen ott van. A történetek viszont, amiket elmesélünk, a múltban játszódnak, különben hogyan is tudnánk őket elmondani végig. Rég porrá lett emberekről/lényekről pedig elég bizarr dolog jelen időben beszélni.

5. A karakterek kidolgozatlanok, inkább csak sablon típusok. Vezető, fiatal férfi...stb. Ha csak ennyit tudok róluk, elég nehéz őket a szívembe zárni és aggódni a sorsuk miatt.

6. Ügyelj az igék vonzataira!
"- Jól van, megszolgáltatok a jutalomra." Megérdemlitek a jutalmat, vagy rászolgáltatok a jutalomra.

7. A Király szót csak akkor írjuk nagy betűvel, ha az tulajdonnév.

8. Amit, amíg, de, mert, hogy, hiszen...stb. Ezek elé vesszőt kell tenni, hiszen általában új tagmondatot kezdenek.

Most hirtelen ennyi jutott eszembe. Szerintem ezekre érdemes odafigyelni.:-D

Előző oldal