Remény - vélemények

Ugrás a műre


angyalka146
Felhasználó
2012.10.17 18:22
660 vélemény
Egyetértek az előttem szólókkal. A gyógyuláshoz vezető első lépés, hogy elfogadod, beteg vagy. Előbb el kell fogadnod, ítéletek nélkül az élethelyzeted, utána tudsz kilépni belőle. Hidd el, így van. Tapasztalat. :-)

A másik, a hit. Ha van hited, hegyeket tudsz megmozgatni. És most ne az istenhitre gondolj. Az önmagadba és a világ jóságába vetett hitre elsősorban. A világ gonosz? Az. Szar itt élni? Az. Akkor mi a jó benne?! Hogy TE élsz és vagy! Ezt lásd meg. :-)

Közhely lett, de igaz: a gondolatnak teremtő ereje van. Én napközis tanár vagyok, nem is olyan rég panaszkodtam itt egy sort. Azóta úgy döntöttem, pozitívan fogok a gyerekekhez állni. Nem fogok rájuk kiabálni, megértő leszek. És láss csodás: fele annyira rosszak, mint eddig! :-)

Ne add fel, soha! Ez a világ a maga őrületével nem éri meg, hogy szenvedj miattuk. És nem csak a világ, egy ember sem éri meg. Akkor sem, ha az illető testvér vagy szülő...
Norton
Felhasználó
2012.10.16 08:15
666 vélemény
A legtöbb lelki problémát az érzésekkel szembeni ellenállás okozza. Vagyis nem az érzéssel van a baj, hanem azzal, hogy küzdesz ellene. Ha rossz érzésed van az élethelyzeteddel kapcsolatban, akkor éld meg, ne fojtsd el! Ne gondolkozz azon, hogy mit kellene érezni, mi lenne a jobb. Ha fáj, akkor fáj. Ez van. Az élethelyzetek idővel úgyis megváltoznak, de ha nem fogadod el azt, ami van, akkor a múltad, mint egy "lezáratlan ügy" mindig kísérteni fog, és sosem tudod majd teljesen átélni a jelent, mert berögzül, hogy ellenállj neki. Belülről fog "rágni", amit visszatartottál. Az pedig béke helyet feszültséget teremt. Minden tapasztalatnak megvan az értelme. A rosszakból például tanulhat az ember, persze azt általában később érti meg. Ha sok fájdalmat fojtasz tudat alá, akkor az úgynevezett "pozitív gondolkodás" annyit ér, mintha rózsaszínű plüssmackókkal akarnál elzárni egy mélyben fortyogó vulkánt. A vonzás törvénye csak úgy működhet, ha valóban boldog vagy. De akkor se biztos, hogy működni fog, persze úgy már nem is fontos annyira. :-)
Ida
Admin
2012.10.15 22:46
1326 vélemény
Azért ne add fel a reményt! Abból kell kihozni a legtöbbet, amid van. Ami meg nincs, az nincs.:-D

Előző oldal