Hódolj nekem! - vélemények

Ugrás a műre


Ida
Admin
2012.01.02 18:59
1326 vélemény
Ebben a novellában a "láttam", "mondta" is sokszor ismétlődik. Gyakran egy-egy szóismétlés kiiktatásánál a legegyszerűbb kicsit átvariálni az egész tagmondatot, és nem érdemes csak az adott szó kicserélésére koncentrálni.:-)
Xenothep
Felhasználó
2012.01.02 17:56
266 vélemény
A "volt" egy visszatérő problémája minden kezdő írónak. Számtalanszor belecsúszom én is a szóismétlésekbe "volt"-ozok, "és"-ezek őrült módon, aztán amikor olvasom vissza, akkor tűnik fel, hogy borzalmas az egész. Most éppen stílusváltásra törekszem, ami egy másfajta megfogalmazást takar.

Így kiküszöbölhető az egy mondatban háromszor ismétlődő és, és ez azért jó, mert nem töredezik szét a mondani való, és nem keletkeznek sokszorosan összetett mondatok, és így persze élvezhetőbb, és gördülékenyebb is a mű, és...
:lol:
lenabelicosa
Felhasználó
2012.01.02 15:43
4 vélemény
Már nem változtatok rajta, az e-könyvben is így jelent meg. Nincs annyi szinonimája a "volt" szónak, ahány helyen át kellene írni. :-) Köszönöm.
Ida
Admin
2012.01.02 14:17
1326 vélemény
Ha van kedved készíteni egy javított verziót, szívesen kicserélem arra ezt a szöveget.:-)
lenabelicosa
Felhasználó
2012.01.02 13:21
4 vélemény
TEljesen jogos... először leírom az álmot, aztán stilisztikailag javítgatom, de maradnak benne szóismétlések, majd jobban kell figyelnem... A legtöbb álomtörténet szinte szó szerinti, ahogyan megálmodom, néha kicsit mesésebbé szövöm, de nem sok esetben. Köszönöm az észrevételt.
Ida
Admin
2012.01.02 13:14
1326 vélemény
Egy apróság: nagyon sok a szóismétlés a szövegben.:roll:

Előző oldal