Fórum - Amatőr színház

[Előző] [1] [Következő]
MesiK
Felhasználó
2012.05.14 17:47
2 hozzászólás
Kedeves Cyrus Livingstone!
Nagyon szívesen megírok neked minden információt, amire kíváncsi vagy, ha megadod az e-mail címedet (vagy nekem az is jó, hogy küldesz egy e-mailt a mesi_k@freemail.hu címre).
Cyrus Livingstone
Felhasználó
2012.04.28 07:50
97 hozzászólás
Kedves MesiK! Esetleg írnál bővebb leírást a színtársulatról (hol működtök, miket adtok elő, stb.)? Van esetleg viedo az előadásokról?
Kapitány
Fejlesztõ
2012.04.27 20:03
560 hozzászólás
Én még gimis koromban játszottam egy iskolai színjátszó csoportban. A János vitézt adtuk elő franciául és magyarul több helyen is, többek között Strasbourgban. Ez jó móka volt, de azóta - már több, mint 20 éve - nem vettem részt ilyen dologban. Tagja voltam viszont később egy középkori hagyományőrző csoportnak, amelyben a csapat papja voltam, és többnyire a környékbeli falvakban adtuk elő a műsorunkat :-)
bel corma
Felhasználó
2012.04.27 12:23
322 hozzászólás
Szép módja ez az önkifejezésnek, bár én, a magam részéről nem érzek hasonló indíttatást... Azt hiszem maradok az írásnál! :-)
MesiK
Felhasználó
2012.04.27 11:46
2 hozzászólás
Sziasztok!

Én egy amatőr színjátszó csoportnak vagyok a tagja, és azért nyitottam ezt a témát, hogy megoszthassuk egymással az élményeinket ebben a témában.
Én nagyon szeretek ide járni, mert nagyon jó a hangulat, segít kikapcsolódnom, kimozdít egy kicsit a hétköznapokból.
Azért kezdtem el járni, mert színész szerettem volna lenni, de sajnos nem vettek fel az egyetemre. De azért örülök nagyon, hogy ide járhatok, mert így kiélhetem magam és megmarad nekem a színház amatőr szinten.
[Előző] [1] [Következő]