Fórum - Anime és mese

[Előző] [1] [Következő]
lylly
Felhasználó
2015.02.09 16:50
8 hozzászólás
Van egy-két anime, amit szeretek. Nem tudom, hogy ismeritek-e őket. Pl.: Attack on Titan, Vampire Knight, Kuroshitsuji. Ha horror, akkor Another, és Corpse Party. Ajánlom őket. Nem tudom, hogy kinek milyen az ízlése ilyen irányban, de érdemes megnézni őket. Én nem nagyon bántam meg.:-D Bocsi, ha valakinek nem tetszik valami, arról nem én tehetek. Remélem, hogy azért valami jót is ajánlottam... :-D
angyalka146
Felhasználó
2014.11.13 18:25
286 hozzászólás
Kedvenc régi (kislánykori) animémet új köntösbe öltöztették, immár a manga történéseit is figyelembe véve. Az új rajzolás gyönyörű, a történet komolyabb, az egész még mindig bájos, gyerekes és mosolyt csal az arcomra. :-) Egy szó, mint száz: nálam most a Sailor Moon a nyerő! ;-)
anonim88
Felhasználó
2014.03.04 20:38
35 hozzászólás
A One Piece valóban az egyik legjobb anime, egyetlen hibája, hogy beértem a 635 részt és most várnom kell a heti egy részre, ami elképesztően bosszantó... Bár a Hunter X Hunterbe is ez van...

A One Piece, amiért nagyon tetszik:
- A történet jól megírt, előre kitalált, néha 200 rész múlva nyer értelmet egy-egy elejtett megjegyzés, vagy derül ki valami egy adott karakterről stb

- Nincsennek hasztalan mellékszereplők, meg "1D"-s karakterek, a női karakterek sem hasztalanok, annyi céllal, hogy találjanak maguknak egy kant(nem akarok példát írni melyik shonenbe van ilyen)

- Személy szerint lenyűgöz, hogy még ennyi rész után is képes érdekes maradni a történet, tele fordulatokkal, csattanókkal, ötletekkel és poénokkal

Ha tudnék rajzolni és manga készítésre szánnám el magam, egyértelműen Oda(OP írója) és Togashi(Hunter x Hunter) lenne a példaképem. Utóbbi inkább az esetenkénti brutális jelenetei miatt, meg ahogy ráfókuszál az ember kétségbeesésére, meg hasonlókra. Legnagyobb hátránya, hogy már vagy egy éve, ha nem másfél nem adott ki egy db fejezetet sem -.-
angyalka146
Felhasználó
2012.05.04 16:07
286 hozzászólás
Kedves Jimmy és Kapitány, öröm volt kicsiny feminista szívemnek:P olvasni a soraitokat és veled Jimmy mindenben egyetértek. :-) Most csak hozzászólni van időm, de hétvégén mindenképp elolvasom a blogbejegyzést és megnézem a videókat! :-)
Jimmy Cartwright
Admin
2012.05.04 11:53
497 hozzászólás
Ez szerintem tipikusan egy, a mai emberek jó részére jellemző, finoman szólva is teljesen elbaszott gondolkodásmód terméke, s mint ilyen, abszolút marhaság. (Bocsánat a marháktól!)
Persze nem azt mondom, hogy a "nőnek a konyhában a helye", de meg kell(ene) hagyni a nőknek azt (az államilag is támogatott) lehetőséget, hogy háztartásbeliként dolgozzanak. Mert ugye mi is most a helyzet (nagy átlagban)?
A nő reggel elmegy dolgozni, munka után bevásárol, hazaérve vacsorát főz (készít), mosogat, majd tisztálkodás után bezuhan az ágyba, mivel lényegében legalább másfél műszakot dolgozott egész nap, és a gyereke(i)t még nem is nevelte, legfeljebb kikérdezte a leckéjüket, és vacsora közben beszélgettek valamicskét. A hét végére pedig marad a főzés mellett a mosás, takarítás, házastársi kötelezettségek elvégzése :-), így örülhet, ha vasárnap délután pihenhet egy keveset.
Ám, ha mondjuk hivatalosan háztartásbeli lenne (lehetne), akkor mondjuk reggel elkészítené a reggelit, uzsonnát, elvinné a gyerek(ek)et az oviba, suliba, elmenne bevásárolni, ha van otthon kert, abban kora délután elbóklászolna, délután foglalkozhatna a gyerekeivel, késő délután megfőzhetné (elkészíthetné) a vacsorát, s hét közben lenne ideje mosni, takarítani is, így a hét végéje akár fel is szabadulhatna, s elmehetnének a családdal kirándulni, kempingezni, wellnessezni, mittudomain. Persze ehhez az emberek jó részének gondolkodásmódján kellene változtatni, a férfiakat pedig rendesen megfizetni. (Tudom, a felmérések szerint a nők ugyanazért a munkáért / pozícióért jóval kevesebb pénzt kapnak hazánkban, de azért lássuk be, hogy a bérek még a közelében sincsenek a nyugati átlagnak - nem úgy az árak...)

A másik oldala az idézetnek pedig éppen a gyermek. Bizony, a gyerekek pontosan tudják (ha visszaemlékszünk magunkra, mi is tudtuk), hogy hol ér véget a mese és hol kezdődik a valóság. Persze időnként elmosódnak a határok (egyeseknél még felnőttként is :-) ), de mivel gyerekről van szó, így ez nem gond. Ami biztos, hogy jobban oda kellene figyelni saját utódainkra, egészen azzal kezdve, hogy milyen meséket engedünk meg nekik megnézni. (Lásd a témában pl.: "A Disneynek folyton sikerül" című blogbejegyzést itt: http://marioatreides.blogol.hu)

Ha megengeditek (én mint főszerk. megengedem magamnak. :-) ), akkor ajánlok is itt egy érdekes, gyermekekről szóló előadást.

Dibáczi Enikő fejlesztő pedagógus az alábbi videóban arról beszél, hogy miként tudja összeegyeztetni a gyermeknevelésben az ősi módszereket a modern elvekkel:

1. rész: http://www.youtube.com/watch?v=iqKQgVGi9PA&feature=player_embedded
2. rész: http://www.youtube.com/watch?v=ZQESo34JTVI&feature=player_embedded
3. rész: http://www.youtube.com/watch?v=p3PZM-kpy2g&feature=player_embedded

Egyébiránt más érdekes előadásai is fellelhetőek, azokat is ajánlom szíves figyelmetekbe.

Asszem körbejártam a témát. :-)
Kapitány
Fejlesztõ
2012.05.04 10:56
560 hozzászólás
Szerintem a doktornő nettó hülyeséget írt. Egy középkori jellegű mesevilágban Hófehérke ugyan hová járhatott volna iskolába? A középkorban még az ország vezetői közül sem sokan tudtak írni-olvasni. Ha ki akarták számolni, hogy mennyibe kerülne egy hadjárat, akkor bizony megakadtak, és külön szakértőt kellett hívni :-) (Úgy emlékszem, hogy Ozorai Pipo volt az, aki azért került magasa beosztásba, mert tudott számolni).
angyalka146
Felhasználó
2012.05.04 09:34
286 hozzászólás
Ma az egyik ismerősöm azt az idézetet tette ki facebook-on:

"A mesenézés jó dolog, de a szülőknek nem árt időről időre tudatosítani a csemetéjében, hogy Hófehérke meg a herceg a fehér lovon csupán a Grimm testvérek agyszüleménye, a történetnek valós alapja nincs. És ha Hófehérke rendesen tanult és dolgozott volna, sosem szorult volna arra, hogy előbb eltartsák a törpék, utána meg megmentse a herceg"
(Dr. Marianne J. Legato)

Lehet, csak én túlzom el, de felháborodtam, teljesen. Szerintem a szerzőnő teljesen igazságtalan. Hófehérke nagyon is sokat dolgozott! Hét férfit (törpét) kellett eltartania, rájuk főzni, mosni, a házat takarítani. Ezzel szerintem minden olyan nőt is minősít a szerző, aki otthon van, elvégzi a házimunkát és a ház körüli tevékenységeket is, a férje pedig dolgozik. Én vagyok feminista, tudom, de szerintem a házimunka is ugyanolyan munka, mint a többi! Arról nem is beszélve, hogy a hercegek kutya kötelessége megmenteni a bajba jutott hölgyeket! :-) Ezt hívjuk lovagiasságnak, ami abban a korban, amikor ez a mese íródott, még elvárt viselkedési forma volt.
A gyerekek pedig nem ostobák: tökéletesen tudják mi a különbség mese és valóság között - szerintem. Ja - és nagyon ritkán, de fehér lovak is születnek! :-)

Érdekelne,nektek mi a véleményetek ezzel kapcsolatban. :-)
bel corma
Felhasználó
2011.11.15 14:31
322 hozzászólás
Az Anime alkotásokat szinte mindig áthatja egyfajta misztikus hangulat. Nagy hirtelen a Final fantasy, A Ghost in the shell, és az Akira jutott eszembe. Ezeket (véleményem szerint) érdemes megnézni! :-)
TharBael
Felhasználó
2011.11.15 11:45
79 hozzászólás
El is felejtettem mesélni. Nyár elején még május végével gyorsan végigrágtam magam angol felirattal a Mobile Suit Gundam 00 című sorozaton. A Gundam névvel ellátott sorozatok egy dologban legalább kapcsolódnak: A Gundam egy "Mobile-Suit" típus. amolyan egy ember által vezérelt robot\harci gépezet. Sosem voltam annyira oda a mecha féle animékért, egyedül a FullMetal Panic! volt ami megfogott, de az sem a robot vonal miatt. A Gundam "nullanulla" viszont teljesen más lapra tartozik. A világ a következő hidegháborúra van épp berendezkedve, három nagyhatalom igyekszik nem elmaradni egymástól fegyverkezésben, tudva hogy értelmetlen háborút kezdeményezni. Ám ekkor jön a semmiből egy magát Celestial Being-nek tituláló militáris szervezet. Az Ő céljuk a birtokukban lévő sokkal fejlettebb fegyverekkel kikényszeríteni a háború intézményét nélkülöző világot. Ahol harcok, csaták dúlnak ott felbukkannak,s mindkét felet módszeresen kiirtják. Aki fegyvert ragad, azok közül senki oldalára nem állnak. Így elkerülhetetlen, hogy a világ végül lassan egybeforr ellenük. Maga a sorozat végre nem az egyének álmait, vagy feltétlenül a barátságot lovagolja meg, hanem egy utopisztikus ideológiát és az elgondolás mögötti szörnyű tettekre feljogosító elhatározást. Csak ajánlani tudom, igaz rengeteg harci jelenet tarkítja a lassan bontakozó történetet, de mind a két évad valahogy magával tudja ragadni a nézőközönséget! :-)
bel corma
Felhasználó
2011.10.08 08:41
322 hozzászólás
Barátság, bajtársiasság, önfeláldozás, az Anime ezeket az érzéseket adja vissza a legintenzívebben. Nekem legjobban az Inuyasha c. sorozat tetszett, abból több, egész estés verzió is született. (A negyediket ajánlom mindenkinek!) :-)
TharBael
Felhasználó
2011.10.07 18:29
79 hozzászólás
Üdvözlet minden Animekedvelőnek!

Az én személyes Anime-mesém minden időkben a One Piece lesz. teljesen valóságtól elrugaszkodó fantasy, kalózokkal, kincsekkel, titokzatos erőkkel és testi hatalmakkal, barátságról, álmokról, érzelmekről... fantasztikus.

Mesék közül meg nem is tudom van e kedvencem. a manapság dívó rajzfilmsorozatok nem nagyon tetszenek. :D egyébként a magyar régi rajzfilmeket imádom. :D
angyalka146
Felhasználó
2011.05.10 18:50
286 hozzászólás
A Bűbájt nagyon-nagyon szeretem! :D Ez volt az a film, amire azt tudom mondani, hogy tényleg: Nomen est omen. :-) Bűbájos! Adj neki majd egy esélyt! :-)

Írás - nos, amikor diplomamunkát írsz, alkalmazkodnod kell a tudományhoz. Én ráadásul politológiát tanultam, tehát úgy kellett megírnom a szakdolgozatom, hogy legyen köze a politikához. :-) És mint minden írásom vagy megnyilatkozásom, ez is kétféle reakciót váltott ki: vagy agyondicsérték vagy lehúzták. Végeredményben 4-est kaptam rá.
Egyébként engem sem szokott bántani a negatív kritika, de azért odafigyelek rá. Rendkívül kritikus vagyok, főleg magammal szemben, így tudom, mikor írok jót és mikor nem. Számomra az írás kikapcsolódás és ki is kívánkozik belőlem. Tudom, nem vagyok jó és a szókincsemen is fejleszteni kell, de én igyekszem is fejleszteni és jobb lenne. Mivel több éve foglalkozok ezotériával, másképp szemlélem már a dolgokat. A külvilág és annak minden megnyilatkozása csak egy Tükör, amiben magadat látod. Ezért, ha olyan dolgokkal vagy emberekkel találkozol, akik szimpatikusak, az azért van, mert olyan tulajdonságokat mutatnak, amit magadban is elfogadsz és szeretsz. Amennyiben valaki vagy valami ellenszenves, az azért van, mert magadban sem tudod elfogadni az általa megjelenített dolgokat. Tudom, ez furcsának hangzik, de tényleg így van. Éppen ezért amennyire rosszul esik a kis egómnak a negatív kritika, annyira örülök is neki, mert rávilágít egy olyan dologra (problémára magamban), amit meg kell oldanom.

Az Animeaddicts megtalálod az InuYashát - a feliratot mindenképp, a többit le tudod tölteni torrentről hozzá. De az utolsó 26 rész biztos hogy videóval együtt van fenn. :-)

Tsubasát és Narutót is ismerem, de nem láttam egyiket sem. Bevallom, én meg a Narutóra nem tudom magam rávenni. Ne kérdezd, miért, nem tudom. Talán mert túl hosszú? :-) De nekem az elmondás alapján hajaz a Bleach-re, ugyanolyan "mindig harcolunk anime", amihez nekem hangulat kell. Ha nagyon unatkozni fogok, tuti nekikezdek, mert klasszikus. :-)
Cerithya Calra
Felhasználó
2011.05.10 17:21
4 hozzászólás
Nekem meg a Reni tetszik! :-)

Mindegyiket láttam már, és én is imádom őket. Egyet kivéve, a Bűbáj c. filmet. Valamiért rossz érzésem van azzal a filmmel kapcsolatosan. Ebbe most nem megyek bele, nagyon-nagyon hosszú és kacifántos dolog. :P

A doramákról még nem hallottam. A kawaii szócskát sokszor szoktam hallani azok szájából is, akik nem is szeretik a Japán kultúrát, meg az animéket. :O :D
Én imádtam írni, imádok írni és imádni is fogok. :-) Sok rossz kritikát kaptam nem rég, hogy így rossz a fogalmazási képességem, meg hogy nem tudom csűrni-csavarni a mondatokat (csak azért, mert nem több oldalon keresztül kezdem el leírni azt hogy a karakter leül a székre...), meg hogy nincsen szókincsem... Mindegy, úgy döntöttem, nem érdekel ki mit mondd. Én így érzem magam jól, a gyatra szókincsemmel, a rossz fogalmazásommal. Érdekes, a legtöbb ember, akinek megmutattam a művemet, azt mondta, hogy nagyon jó, sőt... :-)
Imádok írni, mert egy másik, az általam kitalált fantázia országba tudok belecsöppenni, beletudom magamat élni a karaktereim életébe, csalódásaiba. Amolyan mentsvárként szolgál számomra az írás, mert kiírhatom magamból az éppen akkor engem bántó dolgokat, gondokat, gondolatokat... :-)

Sajnos én csak egy bizonyos részig néztem az InuYasha-t. Az RTL klubon amikor reggel 6kor adták az utolsó tévében leadott részt, akkor már 5kor fent voltam. :D Sajnos később tudtam meg, hogy van egy bizonyos Animax nevezetű csatorna, amin CSAK animék és japán filmek vannak. :-) Akkor pedig már ott sem adták... :S

Én egyetlen focis animét ismerek, a Tsubasa kapitányt. Az azon a határon volt, amit meg is néztem, annak ellenére, hogy nem szeretem a focit, és gőzöm sincs a szabályokhoz. :D

A másik nagy kedvencem a Naruto. :-) Tetszik ismerni? :D
angyalka146
Felhasználó
2011.05.10 11:53
286 hozzászólás
A Thya tetszik. :-)

Disney-ben nekem sok kedvencem van, de amit kismilliószor is meg tudok nézni, azok: a Hamupipőke, a Micimackó :-), a Szépség és a Szörnyeteg, a Kis hableány, az Aladdin, az Oroszlánkirály és a Bűbáj (bár ez utóbbi inkább film).

Egyetértek veled - az animések érdekes emberek. :-) Hihetetlen, mennyire aranyosak és képesek akár 1 perc alatt olyan szeretettel fogadni, mintha évek óta jó barátok lennétek. Nekem csak pozitív élményeim vannak velük kapcsolatban és ami tetszik: nyitottak és összetartóak.
Nos, igen, ragad rád, elég sok minden a nyelvből. :-) Köszönni én is tudok már, na meg bemutatkozni, 10-ig elszámolni és persze ismerek egy pár kifejezést (a kedvencem a kawaii, ami kb. az angol cute-nak felel meg, de annál sokkal több, nem pusztán "cuki". Nem tudom elmondani, mitől több, csak érzed. :-) ).
Egy időben nem csak animéket, hanem doramákat is néztem. Nem tudom, hallottál-e róluk, röviden: a dorama rövid, átlag 10-12 részes, kb. 45-50 perces mini filmsorozat. Nagyon sok jó van közöttük és a legtöbbnek van magyar felirata. Nálam ez a fanatizmus addig ment, hogy Japánról írtam a szakdolgozatomat. :-) A címe: A japán nemzeti identitás és szimbólumai volt. Szerettem írni, de még jobban szerettem volna, ha hagyják is, hogy úgy írjam, ahogy akarom. Nem szeretem a magyar tudományos életben ezt a maradiságot. Valamikor jó, hogy minden pontnak és vesszőnek helye van, de sok esetben ez inkább gátló hatást fejt ki.

Inuyasha: igen, ott csattan el először, de azt ugye tudod, hogy végleg befejezték az animét? Először ugye csak 167 részt készítettek, aztán volt egy nagyobb szünet, mert a mangaka még írta a mangát, de amint befejezte, elkészítették még a befejező 26 részt. Tetszett a vége, nagyon. :-)

Sámán királyról hallottam, de még nem láttam. Nálam az első anime a Candy, Candy volt. :-) Ez egy nagyon régi és gyönyörű anime - azt hiszem, ez volt az első, amit nálunk a tv-ben leadtak. Emlékszem, még anyukám és a nagymamám is nézte velem és ők néha jobban vártak egy-egy részt, mint én. :-) Utána jött a Pálya ördögei (focis anime) - imádtam! :-)

Engem nyugodtan hívhatsz Reninek, Renának, Rének, Angyalkának, ahogyan tetszik. :-)
Cerithya Calra
Felhasználó
2011.05.09 16:26
4 hozzászólás
Én is így gondolom! :-) Szerintem teljesen természetes ha az ember néz meséket. És a Disney mesék erre igencsak alkalmasak. Én nekem pici koromtól kezdve nagy kedvencem a Micimackó. :-) Imádom, és a könyv is megvan. Azt is milliószor olvastam már. :-)

Na igen, az anime rajongók nagyon sokan vannak, és ezek azok az emberi csoportosulások, ahová az újdonsült fanokat lazán beengedik, és úgy kezelik, mintha évek óta fanatikus rajongója lenne az animék világának. Nagyon könnyen lehet jó barátokat szerezni, nekem is van rengetek olyan ismerősöm, akikkel ily módon ismerkedtem meg. :-) Ráadásként pedig még az is ott van, hogy a Japán kultúrát is jobban megismertetik az emberrel. Meg akik japán szinkronnal nézik a sorozatokat, azokra egy picikét ráragad a nyelvből. Ha nem is perfekt japán tudással fog rendelkezni az illető, de egy két szót, esetleg 5-ig elszámolni, megtanul. :-)

Én a leginkább az InuYasha filmek közül, a Kastély a tükör mögött c. akarom megnézni. Állítólag abban csattan el az első csók Kagome és Inuyasha között. :P Emlékszem, mindig annyira szurkoltam nekik, hogy összejöjjenek. :D Én már azért a bizonyos csók jelenetért is, de muszáj megnéznem. :D

Én az InuYasha szereplőinek szinkronját mindenhol felismerem. :D Film, mese, akármi, nekem rögtön az adott szereplő ugrik be. :D

Ismered a Sámán király c. animét? :-) Nekem még az volt az első animék között, ami megszerettette velem ezt a fajta műfajt. :D

Nos, a Cerithya keresztnevet még nem döntöttem el, hogyan lehet becézni. De akkor ím, eljött az ideje. :D És ennek tanúja lehetsz. :P Legyen mondjuk... mondjuk... két becenév: 1. Ceri (kiejtése: Keri) 2. Thya (kiejtése: Tia)

A valódi becenevem pedig Csenge. :-) Nincsen becézésem, szóval ennél rövidebb nincs. :D
angyalka146
Felhasználó
2011.05.08 16:00
286 hozzászólás
Meséket nézni jó és ez kortól független! :D Én nagyon szeretem őket (az animéken kívül főleg a Disney rajzfilmeket) és egy kicsit bántott, hogy emiatt sokszor,sokan "legyerekeztek". De ha egyszer Pán Péter szindrómám van, mit csináljak? :P Nekem az erőt Tuomas Holopainen adja, aki lassan 35 éves és heavy metal-os létére nyíltan hatalmas Disney fan. Ha ő felvállalja, én miért ne tenném? :-)

A sok beszéd miatt ne aggódj - mindig örülök, ha van kivel. :-) Nekem az animék nagyon sokat adtak. Egyrészt életem egyik legválságosabb korszakában találtak meg és segítettek túlélni, másrészt nyitott lettem általuk - arról nem is beszélve, hogy sok jó barátot szereztem. Az én nagy Japán és anime korszakom kb. 2006 és 2009 között volt. Akkor ismertem az összes híres és épp akkor induló meséket, most már csak azokra vadászom, amik a szórakoztatáson kívül adnak is valami pluszt.

Blood+ ismerem - nekem ez is horror, de van mondanivalója - tetszett. Az élőszereplősre nem tudtam még magam rávenni. InuYashát jól tudod, nekem megvannak magyarul a mozik, de bevallom, csak a 3. tetszett, a többi nem igazán.

Elfen Lied - ha még mindig szeretnéd megnézni, kukkants fel erre az oldalra:
http://animeaddicts.hu/news.php?news
Csak regisztrálnod kell és már le is töltheted. :-)

Bevallom, ha anime nézés, én japánul szeretem nézni (a nyelv gyönyörű, imádom). Ha van magyar, ha nincs, angol felirattal. Magyar szinkron borzalmas. Eddig ez alól az Inuyasha volt kivétel (de csak a 104. részig), sőt! Komolyan mondom neked, a magyar szinkron még jobb is volt, mint az eredeti hangok! :-) De a többit én nem szeretem. Szerintem a Death Note szinkronja sem volt jó, ami pedig a Fullmetal Alchemist-ot illeti: egyenesen borzalmas. Nekem legalábbis, aki az eredetihez nézem. Tudom, nem lenne szabad hasonlítgatni, de amikor alapvető poénokat és megnyilvánulásokat lőnek le a rossz szinkronnal - nem tudom megállni.

Most ennyi. :-) És a végére lenne egy kérdésem: lehet valahogyan a nevedet becézni (túl hosszú :P) vagy elárulod a keresztneved? :-)

Reni

Cerithya Calra
Felhasználó
2011.05.07 16:35
4 hozzászólás
Egy kisregényemben lévő mellékszereplő neve, amit én találtam ki. (Nagyon is büszke vagyok rá, hogy sikerült :D )
Én régebben imádtam az InuYasha-t, bár nem tagadom, hogy még mindig a nagy kedvenceim közé tartozik. :P
Sajnos az Elfen Lied-et még nem sikerült megtekintenem. :S Régebben, amikor hallottam róla, akkor nagy erőkkel fogtam bele a részek keresésébe, de sajnos csak japán szinkronnal és angol felirattal rendelkezőket találtam. Egy volt, ami magyar feliratos volt, de a videó rossz minősége miatt teljesen beleolvadt a környezetébe a szöveg. Olvashatatlan volt. :S
Visszatérve az InuYasha-hoz, a filmek közül sikerült megszereznem mind a négyet. :-) Ha jók az informátoraim (Google kereső) akkor csak négy film van, ami megjelent DVD-n is. :D Kettőt a net varázslatos letöltő oldalairól szedtem le magyar szinkronnal, kettő pedig eredeti DVD lemezen van meg (hála Páromnak :D ).
A Sailor Moon-ra már nem nagyon emlékszem, nagyon kicsi voltam amikor azt néztem a tévében. Ha az emlékezetem nem csal, akkor az RTL klubon adták. :-)
A Vampire Princess Miyu openingjét még a délután folyamán meg fogom nézni. :-)
Mellesleg, ismered a BLOOD + c. anime sorozatot? Nem olyan régen volt szerencsém megnézni a rendes, emberi szereplős filmet is. :D
(Elnézést a sok beszéd/írás miatt, csak ez az a téma, amivel kapcsolatosan nem tudok kifogyni a szavakból. :-) )
angyalka146
Felhasználó
2011.05.05 20:53
286 hozzászólás
Üdv neked is Cerithya Calra!:-)

Először is: de szép neved van! Különleges! :-)

Ó igen, a Pokoli Lány - én is láttam anno, szerettem. :-) A Hell Girl-höz hasonló, de annál régebbi a Vampire Princess Miyu. Ha nem láttad, kukkants bele - az openingje elképesztően szép! :-)
Nekem a FMA a nagy kedvencem, mellette az InuYasha és a Sailor Moon van a dobogón. :-) De ha már horror: Elfen Lied-et láttad? Na, nekem az az igazi horror anime, ha még nem láttad, feltétlenül nézd meg! :-)
Cerithya Calra
Felhasználó
2011.05.05 19:52
4 hozzászólás
Szia angyalka146!

Régebben én is néztem a Fullmetal Alchemist c. anime sorozatot. Nem volt nagy kedvencem, de nem is utáltam. :-)
Én régebben inkább a Hell Girl c. horrorféle animét néztem, amiből minden részt láttam. Ajánlom Neked is, biztos tetszene! :-)
angyalka146
Felhasználó
2011.05.02 21:27
286 hozzászólás
Mert meséket nézni jó! :-)

Fullmetal Alchemist - aki nem ismeri, nézze meg. :-) Egy érdekes, alkímiában, akcióban és mondanivalóban gazdag anime, azaz japán rajzfilm. Két sorozat készült belőle.
Az első (csak simán Fullmetal Alchemist) alternatív végű. A második, a Fullmetal Alchemist Brotherhood, az anime alapjául szolgáló manga (azaz japán képregény) alapján készült.

Nekem nagy kedvencem, remélem, aki megnézi, szintén megszereti. :-)
[Előző] [1] [Következő]