Jártó Róza bemutatkozása

Név: Debreczeni Dénes Istvánné
Rang: Felhasználó
Város:Orosháza
E-mail cím:rozajarto@gmail.com
Honlap:http://Róza & Julius Kiadó
Regisztrált:2014.08.07
Utoljára itt járt:2015.01.15

Jártó Róza eddigi alkotásainak listája kategóriánként


Jártó Róza eddig 35 művet alkotott, melyet összesen 40647 alkalommal néztek meg a látogatók. Alkotásaira összesen 105 hozzászólást kapott.
Eddig 109 alkalommal véleményezte mások műveit.
Eddig 2 alkalommal írt a fórumba.


Még 2008. december 24-én este történt. Egyedül maradtam otthon. Aznap délután hozta meg a cég a számítógépemet, amit karácsonyra a gyerekeimtől kaptam. A cég össze is szerelte és be is üzemelt. Aztán odaültem a gép elé, megnyitottam a Word-ot és elkezdtem írni. Akkor alig pár nap választott el az 59. születésnapomtól.
Akkor este az a Töltött Káposzta című prózámat írtam meg ami az eddigi pályafutásom legsikeresebb írása . Több antológiában, magazinban és újságban is megjelent. 2013 évben pedig a Boundless című nemzetközi antológiában, angol nyelven Adam Halemba és Artur Zbikowski lengyel, Gilberto Pereira brazil, Kay Lieker német, Luis Miquel Pereira Lopes portugál, Maria Kapsi görög, Petrus Gheorghe romám alkotók munkáival együtt.
2009 évben kedves barátom Koszorús Oszkár biztatására egy csokrot összefogva megjelent az első könyvem Bagoly őrs, vigyázz címmel, amely megalapozta az ismeretségem a írók világában. 2013 megalapítottam kedves barátommal dr. Kovács Gyulával a Róza & Julius Kiadót. Első munkánk a LoveNet Az internetes ismerkedés világa címel megírt könyvem. 2014 even pedig a Golgoták és kisdedek címmel jelentettük meg a novelláim gyüjteményét.
Ebben az évben írtam meg a Golgoták és kisddek című írásom amelyért a Batsányi-Cserhát Művész Társaság Art Ezüst Diplomát adományozott, különdíjként pedig Siess Zsuzsa, Fonyódon élő ikonfestő művét a Szent Rita ikont kaptam. Ez az ikon díszlik a Golgoták és kisdedek című novelláskötetem élőborítóján.
Mégis azt vallom, hogy senki sem születik írónak, de még költőnek se.
Én is egy hét gyermekes családban nőttem fel. Apukám1945 után fűtő, később mozdonyvezető lett. Anyukám meg minket, gyerekeket próbált emberré faragni
1990-es évektől amikor már az én fajtám is tanulhatott megállás nélkül képeztem magam. Így lettem mérlegképes könyvelő 1995 évben. 1998 évben pénzügyi tanácsadó, 2008 évben pedig mint tájgazdálkodási mérnök marketing-pénzügyből diplomáztam a Szolnoki Főiskolán.
Életem legnagyobb ajándékának tartom, hogy a három gyerekem, a hat unokám, és a három dédunokám, a hatéves Gabika, a hat hónapos öcsikéje Gergő és a kétéves Zoé, egészséges, okos, gyönyörű ember.
Debreczeni Dénes Istvánné a nevem. Születési nevem Varga Róza, édesanyámat Jártó Annának hívták. Ebből adódott ki az írói nevem a Jártó Róza.
//Jártó Róza /mami///

Előző oldal