Morzan bemutatkozása

Név: Dudás Tamás
Rang: Felhasználó
Város:Győr
E-mail cím:blood.is.god@gmail.com
Honlap:-
Regisztrált:2012.10.29
Utoljára itt járt:2014.10.10

Morzan eddigi alkotásainak listája kategóriánként


Morzan eddig 2 művet alkotott, melyet összesen 3359 alkalommal néztek meg a látogatók. Alkotásaira összesen 11 hozzászólást kapott.
Eddig 5 alkalommal véleményezte mások műveit.
Eddig 16 alkalommal írt a fórumba.


Furcsa dolgokra képes a sors, már ha létezik persze...
Kiskoromban nagyon utáltam a könyveket, most pedig egy mini ,,könyvtáram" van fantasy könyvekből.
Egy zsebkendőnyi faluból származom amit csak azért neveznek még falunak, mert a népszámláláskor a lábasjószágokat is beleszámolták a falu lakosságába. :D
Otthon szerettem kimenni a közeli erdőbe és ott órákig sétálgattam télen - nyáron, néha csak ültem egy kidőlt fán és hallgattam az erdő neszeit.
Most itt vagyok Győrben és jog hallgató vagyok, így sajnos elég messze (kb.290km-re) kerültem a kedvenc erdőmtől, de a folyók és az itteni táj valamelyest kárpótol érte.

Szeretem a dark fantasy-t, így ez az írásaimba is beszűrődik.
Ugyanakkor, nem szeretem a pusztítást. Lehet, hogy végletekig idealista vagyok, de számomra egy világ nem csak akkor lehet izgalmas, ha minden ami értékes benne, az a pusztulás szélén áll, vagy már elpusztult és csak fakó árnyéka látszódik az egykori dicsőségnek.
Példának okáért: Szeretem a telet, de nem azért mert EMO-s lennék és így a halállal vagy az elmúlással azonosítom az évszakot, hanem azért, mert ha nem lenne tél, akkor sosem jöhetne el a tavasz, s így nem születhetne meg az új élet a világban.

Amikor nekikezdtem a könyvem megírásának az volt a célom, hogy megteremtsek egy olyan világot ahol még semmi sem dőlt el, még nem kezdődött el a lepusztulás, ugyanakkor még nem is érte el a fejlődése csúcsát, így még temérdek lehetőség legyen benne amelyekhez szabadon hozzátudjak nyúlni.


Előző oldal