Hibaelhárító Varázsló

Fantasy / Novellák (490 katt) Carun
  2021.02.14.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2021/2 számában.

Üdvözöljük! Ön a Hibaelhárító Varázslót hívta. Felhívjuk figyelmét, hogy a beszélgetés hangfelvevő mágiával rögzítésre kerül. Kérjük kedves türelmét, munkatársunk azonnal jelentkezni fog.


– Halló, itt Peter beszél. Kérem, mondja meg a nevét és az azonosító kódját.
– SEREWIND VAGYOK, A VIHARMÁGUS, A JEGES SZELEK URA, A TORNÁDÓSZELÍDÍTŐ!
Peter sóhajtott egy nagyot.
– Köszönöm, a Serewind bőven elég lesz. Kérhetném a kódot is?
– A HATALMAS SEREWINDNEK NINCS SZÜKSÉGE ILYEN BALGASÁGRA, ŐT MINDENKI ISMERI!
– Nézze, uram, ha nem tudja a kódját, akkor adja meg a címét, a kristálygömbje hívószámát és én kikeresem!
A mágus halkan hümmögött a vonal túlsó végén, majd suttogva elhadarta a kért információkat.
– Rendben, meg is vagyunk! Szóval, Mr. Serewind, miben állhatok szolgálatára?
– SEREWINDET, A VIHARMÁGUST, SÖTÉT ERŐK AKADÁLYOZZÁK, HOGY KINYISSA A VÉGTELEN SZELEK NAGY VARÁZSKÖNYVÉT!

Peter majdnem félrenyelte a nyugtatóját, ugyanis az említett “nagy varázskönyv” nem volt más, mint az Időjárás-mágia Haladó Kézikönyve. Legalább nem kezdő – gondolta. Ez már így is elég kínos volt.

– Próbálkozott a könyvhöz mellékelt alapértelmezett hatalomszóval?
– ITT CSAK EGYETLEN HATALOM VAN, AZ A GONOSZSÁG, AMI MEGAKADÁLYOZZA A JEGES SZELEK URÁT, HOGY A TERMÉSZETI ERŐK NAGYMESTERE LEGYEN!
– Hát persze. Van a könyv hátulján egy ezüst színű négyzet?
– NA ÉS HA VAN?!
– Az egy kis fül, amit ha felhajt, akkor megtalálja alatta az alapértelmezett hatalomszót. A felhasználás után azonnal érvénytelenné válik, de ne aggódjon, a varázskönyv az első használatkor végigvezeti egy útmutatón, ahol beállíthat egy sajátot.

A kristálygömbből olyan hang szűrődött ki, mint amikor valaki egy nehéz tárgyat húz az asztalon – például az Időjárás-mágia Haladó Kézikönyvét. Halk hümmögések keveredtek elfojtott szitkozódásokkal.

– Hmm… Izé… Kösz – mondta a viharmágus, aki a hatalomszó megtalálása közben valahol elvesztette pökhendi stílusát.
– Nincs mit, Mr. Serewind. Segíthetek még valamiben?
– Ööö, nem.
– Remek! Köszönjük, hogy a Hibaelhárító Varázslót választotta! További mágikusan szép napot!

Peter befejezte a hívást és hátradőlt a székében. Lassan masszírozni kezdte a halántékát. Legalább egyszerű hívás volt: semmi átkozódás, rontás küldés, fenyegetés tűzlabdával.

Az asztalon lévő kristálygömb csörögni kezdett – Peter újabb nyugtatóért nyúlt.

– Na, itt a következő…

Előző oldal Carun
Vélemények a műről (eddig 5 db)