Határidő

Szépirodalom / Novellák (593 katt) Ann Heart
  2021.01.17.

A monitoron villogó kurzort bámulta a megnyitott dokumentumon, mely még érintetlen volt, akár egy selymes bőrű, szemérmes szűz, aki az első aktusára készül kedvesével. A székében ülve kutatott gondolataiban egy történet után, de mintha zárt kapukat döngetett volna, nem jutott semmire.

Türelme kezdett elszállni, keze ökölbe szorult, mert a tehetetlenség dühe egyre jobban az uralma alá akarta vonni. Tekintete a laptop melletti füzetre tévedt, melyen egy dátum állt. Egy határidő dátuma, mely sürgette őt. Egyre jobban kezdte elveszettnek érezni magát. Érezte, ahogy vére feltódul ágyába és ereiben lüktetni kezd szíve dobbanását közvetítve. Ekkor meglátta az asztalon az ott felejtett Brandys üveget. Erős akart lenni, ellenállni vágyának, mely egyre jobban uralkodni akart rajta. Keze megindult felé, ám a fejhallgató fölött megállt, melyet megragadva a fülére tett. Elindított egy zenei videót, melynek dallama egy különleges világba repítette. Érezte, ahogy elméje megnyílik és a ritmus feloldja dühét, felszabadítva agyát. Gondolatai ismét szárnyra kaptak, melyek megelevenedtek az elektronikus térben egy új történetnek adva testet.

2021. január 16.

Előző oldal Ann Heart
Vélemények a műről (eddig 3 db)