50 szavas történetek

Szépirodalom / Novellák (806 katt) Ann Heart
  2019.01.16.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2019/4 számában.

Üzenet

Az ablakpárkányon apró kopogások hallatszottak. Tom kinézett az ablakon és csalódottan tapasztalta, hogy esik. Kirándulást terveztek barátaival. Már alig várta, hogy eljöjjön ez a nap, hiszen Emma is jött volna. Pedig eltervezte, hogy ma végre elmondja neki, szereti. Mérgében bevágta magát a székbe, majd belépett facebook fiókjába. Üzenete jött. Emma írt.


Tavaszi szellő

Lágy tavaszi szellő simogatta Sarah arcát. Kertjében tevékenykedett. Palántákat ültetett. Minden évben saját maga termeszti a növendékeket, melyek életerős növénnyé fejlődnek, hogy aztán vitamindús terméseikkel megajándékozzák gondozójukat. Imádta ezt az évszakot. Ilyenkor még nem marnak úgy a nap sugarai – gondolta. Új tervek érlelődnek meg az emberben, melyek megvalósítása mindig öröm.


Remény

- No, aztán ma fogjá valamit! – mondta az öreg a horogra fűzött gilisztának és egy nagy lendülettel beküldte a tó közepére. Mindig reménykedett, hogy egy szép ponty akad majd a horgára. Már délutánra járt az idő. Több kis halat fogott, de az álomhal ma sem akart rákapni csalijára.
- Majd talá hunap!



2019.01.16.

Előző oldal Ann Heart