Minihorror - Vadászat

Horror / Novellák (1284 katt) Jimmy Cartwright
  2018.01.29.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2019/11 számában.

Óvatosan lesett ki a résen. Úgy látta, minden úgy volt, mint előző éjjel. A hosszas és kitartó tervezés ma végre meghozza gyümölcsét. A terep teli volt ládákkal, dobozokkal és összetolt bútorokkal. Ezek vész esetén remek rejtekhelyet biztosítottak. Miután megbizonyosodott róla, hogy semmiféle közvetlen veszély nem fenyegeti, beóvakodott. Körbekémlelt. Minden csendes. Érzékei felerősödtek. Árnyékról-árnyékra, rejtekről-rejtekre osont, míg végre elérte az áhított zsákmányt. Ám, még mielőtt magáévá tette volna, megtorpant. Valami azt súgta neki, hogy nincs minden rendben. Azért mégis megpróbálta, ám lábai nem engedelmeskedtek. Valami kellemetlen ragacsba tapadt. Próbált szabadulni, de csak rosszabb lett. Ekkor villantak fel azok a nagy, sárga, gonosz szemek...

A fiatal pár elhűlve nézte a számos széttépett tetemet. Mindenütt vér. Testrészek és hústól lecsupaszított csontok hevertek szanaszét. A macska barátságosan a lábukhoz bújt, és dorombolni kezdett. A szájából még kilógott egy patkány farka.

Előző oldal Jimmy Cartwright
Vélemények a műről (eddig 1 db)