HŐS

Szépirodalom / Istenes (822 katt) Ariela Grandi
  2017.07.04.

Hősökre van szükség. Ebben a nehéz, kaotikus világban. A válság, szegénység, nincstelenség vesz körül. Amikor a kétségbeesés szülte alkoholizmus, agresszió a családok szétesését eredményezi, akkor szükségünk volna valakire, aki megfogja a kezünket, kivezet a gödörből és megsimogassa lelkünk. Biztosít arról, hogy minden rendben lesz. Irigyeljük a várost, hol Superman, vagy Pókember segít a rászorultaknak, s keressük a metszénást, ki csodát tesz majd, s közben itt van velünk, mellettünk. A legnagyobb, a leghatalmasabb. A legjobb az egészben, hogy nincs kivétel. Mindenhol, mindenkinél ott van. A legnagyobb HŐS.

Atyánk igaz szülőként velünk tart az úton, bárhová is megyünk. Noszogat előre, ha késlekedünk, felemel, ha elesünk. Akkor is szeret, ha hibázunk, s megbocsát, akármit is tettünk. Ezt akarja megértetni velünk, erre tanít minket. Megbocsátani másoknak, de elsősorban magunknak. A legnagyobb ellenségünkkel, a félelemmel csatázik értünk szüntelen. Nyugodtan lépkedhetünk álmaink útján, mert Ő vigyáz ránk, egyengeti utunkat, hogy jó irányban haladjunk.

Éjjel, mikor a fáradt nap után elalszunk, simogatja elnyűtt testünket a szeretet kezével. Édes álomba repít, mely a megnyugvást hozza lelkünk mélyébe.

A számtalan csodát, mit alkotott, nekünk ajándékozta, had éljünk benne itt, ahol a szépség körbeölel mindannyiunkat. Elég, ha útközben megállunk egy pillanatra, s meglássuk a káprázatos természetet, a boldogságról éneklő madarakat, a tündöklő kék eget. De jó nekünk.

Mondjatok nagyobb hőst nekem, kire így felnézhetünk, támaszkodhatunk, biztonságban szerethetjük, mert Ő soha nem fog csalódást okozni nekünk, nem hagy el, nem dob el magától. Ott lesz mindig, ha kinyújtjuk kezünk felé, a leghatásosabb szuperképességével, a szeretettel. Szétosztja egyenlően, hogy mindenkinek jusson, sőt még tovább adhasson belőle másnak, s az csak gyarapodik, terjed tovább az egész világban.

Ha az életünk során megbotlunk, elesünk, eltévedünk, vagy megsérülünk, Ő mindig felemel, beköti sebeinket. Nem kérdez, vagy rója fel hibáinkat, csak csendben magához ölel. S ha majd egyszer hazatérünk hozzá, tárt karokkal fogad, s ölében ringat majd az örökkévalóságig.

Előző oldal Ariela Grandi