The Final Girls

Külvilág / Mozijegy (1036 katt) Jimmy Cartwright
  2017.06.09.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2015/5 számában.

amerikai vígjáték, horror (2015) – 88 perc

Megmondom őszintén, szeretem a horror vígjátékokat. Különösen akkor, ha így, vagy úgy utalnak régi, klasszikus horrorfilmekre. És itt bizony erről van szó. Egy kellemes, esti, nehéz nap utáni, gondolkodást nem igénylő szórakoztató mozi ez.

Amanda Cartwright (Malin Akerman) színésznő képtelen kilépni Nancy szerepéből, hisz bárhová is jelentkezik, mindig a Vérfürdőtábor c. horrorfilmbeli alakítása kerül elő. Épp egy válogatásról mennek hazafelé a lányával, Max Cartwright (Taissa Farmiga), amikor balesetet szenvednek és meghal. Két évvel később, a Vérfürdőtábor megjelenésének húsz éves évfordulója alkalmából Duncan (Thomas Middleditch), aki egy mozi igazgatóhelyettese, dupla vetítést tervez, meghívja Max-et is, aki nehezen, de rááll a dologra. Ám a mozi kigyullad, a baráti társaság pedig – Chris Briggs (Alexander Ludwig), Vicki Summers (Nina Dobrev), Gertie Michaels (Alia Shawkat) – bekerül a filmbe...

Itt pedig előkerülnek a tipikus horrorfilmes figurák, a kanos fiatal srác, a szende gitározós lány, a humoros néger gyerek, a ribanc és persze a mindent túlélő szűzlány. Bár ezek sokkal inkább a fentiek paródiái, mivel ez részben egy vígjáték. Egy jó kis vígjáték akár egyedül, akár társasággal.

Előző oldal Jimmy Cartwright