A vég / Fin

Külvilág / Mozijegy (931 katt) Jimmy Cartwright
  2017.05.01.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2014/2 számában.

Spanyol thriller (2012) – (16 év felett)

Egy fiatalkori társaság egyik tagja, Sara (Carmen Ruiz) meghívja 20 éve nem látott barátait egy elzárt, hegyi üdülőházba, hogy a közöttük lévő problémákat feloldják. Össze is jön a 9 fős társaság, ám egyvalakit még várnak, hiányolnak. A Prófétának is nevezett Ángel (Eugenio Mira) nem jelent meg, s az esti tábortűznél (ahol már kezdenek eldurvulni a dolgok) Sara elmondja, hogy valójában Ángel ötlete volt, hogy ismét összejöjjenek. A vita tetőpontján azonban különös égi jelenséget tapasztalnak, majd rájönnek, hogy nem csak a házban ment el az áram, de az összes elektromos berendezés – beleértve a központi záras autóikat is – tönkrement. Nyugovóra térnek, ám reggel azt veszik észre, hogy egyikük eltűnt. Először arra gondolnak, hogy lement a közeli házba, vagy a faluba, így utánamennek. Ám a túra során kiderül, hogy minden kihalt, és valami megmagyarázhatatlan okból kifolyólag ők is egyre kevesebben vannak.

Emberi kapcsolatok, hazugságok, féligazságok, megbocsátás, valamint az élet-halál kérdéskörei vonulnak végig a filmen, amelynek befejeztével nem csak a filmkockák érnek véget. Érdekes, izgalmas, elgondolkodtató alkotás.

Előző oldal Jimmy Cartwright