Monte Wildhorn csodálatos nyara / The Magic of Belle Isle

Külvilág / Mozijegy (1148 katt) Jimmy Cartwright
  2017.03.21.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2013/10 számában.

amerikai vígjáték, dráma (2012) (12 év felett)

Monte Wildhorn (Morgan Freeman) egy lecsúszott, mozgássérült, alkoholista író. Pontosabban volt író, aki westerntörténeteivel vált sikeressé. Mivel ő is úgy érzi, hogy eljárt felette az idő, egy csendes kisvárosba, Belle Isle-ba megy, hogy egy híres zenész házára vigyázzon a nyár folyamán. A házzal azonban egy kutya is jár, no és persze szomszédok. Charlotte O'Neil (Virginia Madsen) és lányai, Finnegan (Emma Fuhrmann), Willow (Madeline Carroll) és Flora (Nicolette Pierini) elég jól felforgatják Monte életét. Ahhoz legalábbis eléggé, hogy újra írógépet ragadjon...

Egy igazán kedves, szerethető film arról, hogy milyen különlegesen képesek látni az írók a világot, és a világ történései, az emberek, miként hatnak, hathatnak az íróra. S bár ez egy mindennapi történet is lehetne – különösen az írással foglalkozó emberek számára –, mégis úgy gondolom, számos dolgot helyez más, új, izgalmas megvilágításba.

Előző oldal Jimmy Cartwright
Vélemények a műről (eddig 2 db)