Alko-Hol?

Neoprimitív / Írások (1248 katt) Jimmy Cartwright
  2017.01.13.

Ez egy régebbi, kb. 1997-es szösszenetem, ami eredetileg a Ne0Lógia c. lemezújságunkban jelent meg. Mivel a tavalyi utolsó LIK-en sikeresen sokkoltam vele a tagságot, ezért úgy gondoltam, ide is felrakom. Bár azt mondták, hogy a felolvasás / előadás stílusa minimum 50 százalékot javított az élményen, azért így is jó szórakozást, kellemes zsibbadást kívánok! :-) A helyesírási hibák szándékosak, hogy még jobban összezavarják a kedves olvasót!

* - * - *

"Mhmfhrr... Hool vann? Hhová iss ttettemm? Kki kkénne ffififizzetnni a a a... Nnemm tata talállomm..."
– Hé ember! Menjen innen!
DURR!
"Fefefe-föföllkkénne kkellnni. Ddedde nnehézza fefejjem. Ohrbrhh... Nnannaa... Bbenntmaracc... Nenemm hallgattál rámm, momossasztán majj mitt szoszónnak a a ehhön?"

– Hé öreg! Tűnjön el a kocsmámból! Büdös részeg!

"Nanana Jójóvanna! Azzé nnemm köll így dobdobálni! Hohogy azzemberet nnem haggyák egy kikicsit békibebennamaracc... Jajj! Mánemegenne. Háte nemmegmontam, hogye bennemaracc?
Kükülönbennis... Orghrgogh... Szédüdülökk..."

CSATT!
– Keljen föl öreg! Hall engem? Jól van?
– Nemnemistudom... Kicsit sokkat ittamm...
– Érzem. Mint egy szeszfőzde. De ezt szeretem. Jöjjön!
– Dde hovva? Hoholl vavagyokk?
– Maga szerint?
– A a a...
– Igen, ott.
– Dde uugye nnemm hahaltammeg?
– Még nem, de nem sok híja van.
– Dde jó! Akakkor nenemm szenvevedek tovább...
– Üljön le. Mit iszik? Martini? Vodka? Pálinka?
– Kököszönömm, egy egy kikiss Pápálessz.
– Pápá lesz? Nem, nem hinném. Most még nem.

PUFF!
– Az anyád, te büdös részeg disznó!
– Hörr... Mi... mi van?
– Kelj föl innen, és takarodj haza.

KATT!
– Jajj! Már megint milyen hülyeségeket álmodtam. Sebaj, megyek iszom egy kis pálinkát, az majd megnyugtat. De hova is tettem? Már elfogyott volna? Pedig műszak után vettem vagy hat üveggel. Most meg még csak hajnali három van. Hol van? Hova lett? A fene! Itt sincs! Hol lehet? Nem igaz! Itt sincs! Itt sincs Alko-Hol? ALKO-HOOOOOOOL...!?!?!

Előző oldal Jimmy Cartwright