Fejlövés / Bullet to the Head

Külvilág / Mozijegy (918 katt) Jimmy Cartwright
  2017.02.08.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2013/7 számában.

akció, krimi, thriller (2012)

Talán ki lehet jelenteni, hogy egy Sylvester Stallone filmben nem lehet csalódni. Annyit ad, amennyit előzetesen el lehet várni tőle, s azt jól. Ez is egy klasszikus Stallone akciófilm, egyszerű, érthető, de kedvelhető történettel, jó humorral, látványos akciójelenetekkel és az elmaradhatatlan csihi-puhival.

A történet röviden annyi, hogy a bérgyilkos James Bonomonak (Sly) egy akció után egy Keegan (Jason Momoa) nevű zsoldos megöli a társát, és őt magát is jól elpüföli a mellékhelyiségben. Kiderül, hogy a volt ügyfél olyasmit rejteget, amire a Robert Nkomo Morel (Adewale Akinnuoye-Agbaje) nevű befolyásos üzletembernek jobban szüksége van, hogy társával Marcus Baptiste-tal (Christian Slater) elkerüljenek bizonyos kínos politikai kérdéseket. Közben James nyomába ered egy zsaru, Taylor Kwon (Sung Kang) nyomozó, aki a társa meggyilkolása ügyében nyomoz (lásd James és társa film eleji elvégzett megbízását). Persze Kwon megsebesül, James pedig úgy dönt, megmenti, és elviszi egy tetoválóművészhez, Lisa-hoz (Sarah Shahi). Innentől kezdve pedig csak bonyolódnak a szálak, pörögnek az események, míg a film megnyugtató véget nem ér – egy klasszikushoz híven.

Előző oldal Jimmy Cartwright