Az utolsó műszak / End of Watch

Külvilág / Mozijegy (1011 katt) Jimmy Cartwright
  2017.01.27.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2013/4 számában.

Amerikai bűnügyi akciódráma (2012)

A film két fiatal utcai rendőr napi megpróbáltatásait mutatja be dokumentarista stílusban. Brian Taylor (Jake Gyllenhaal) és Mike Zavala (Michael Peña) nem csak partnerek, hanem barátok is. Együtt járnak szórakozni, s időnként a családjaik is összejönnek. Munkájuk során szembesülhetünk a Los Angeles-i zsaruélet legkülönfélébb formáival. Van itt autósüldözés, razzia, bunyó színesbőrű bűnözővel, bandaháború, eltűnt gyerekek, megfigyelés, kigyulladt ház, kollégák segítségkérése, míg végül belenyúlnak valami igazán komoly bűnügybe.

Bepillantást nyerhetünk a rendőrőrs mindennapjaiba is, az eligazítástól kezdve, a kitüntetéseken, a papírmunka végzésén át a másik megtréfálásáig. Mindeközben természetesen megismerhetjük a főszereplők magánéletét is. Mélyenszántó, komoly beszélgetések és vicces történetek járőrözés közben, bulik, gyermekáldás, menyegző, temetés.

Nem egy kifejezetten vidám film, s a dokumentarista stílus miatt időnként elég kemény szembesülni a történésekkel.

Előző oldal Jimmy Cartwright