A kallódó herceg II.

Szépirodalom / Novellák (1176 katt) snoopycica
  2015.11.24.

Mikor meg kell küzdeni a sárkánnyal

Teljes rózsaszín ködfelhő borult a szemedre herceged érkezése után! Úszol a boldogságban, vidám vagy, szerelmes, hisz biztosra veszed, hogy ő életed párja! Aztán jön az első bukkanó! Egy olyan helyzet, ami mindkettőtök életére kihat, ő viszont egyedül akarja meghozni a döntést jövőtökre nézve, és úgy néz ki, ebben a jövőben neked nem lesz helyed, hisz ő egy régimódi herceg és csak jól akar cselekedni!

Te viszont kitartasz, hisz szereted, mint eddig még senkit, és biztosítod róla, hogy mellette vagy, és együtt le tudjátok győzni ezt az akadályt, megtaláljátok a legjobb megoldást, hogy ne kelljen elválnotok, hisz csak most kezdődött, és ez egy olyan szerelem, amiért megéri harcolni... Ennél biztosabb még nem voltál soha semmiben! Ő kell neked és kitartasz bármi áron! Ő egyszer harcolt érted, hisz meghódította a szíved, legyőzte a sárkányt, átkelt az Óperenciás tengeren most hát rajtad a sor, hogy harcolj kettőtökért, a boldogságotokért, hisz döntésével mindketten csak boldogtalanok lennétek!

Az élet úgy hozza, hogy pár hetet külön kell töltenetek, de legalább van időtök átgondolni a helyzetet. Te mellette vagy, kitartasz. Minden egyes nap biztosítod őt erről és határtalan szerelmedről.

Aztán egy nap megtörténik a csoda! Rájön ő is, hogy melletted a helye, hisz úgy szeret, ahogy eddig még senkit nem szeretett. Újra szerelmet vall oly módon, hogy belesajdul a szíved, boldog vagy, mint még soha. Életed legszebb napját varázsolja oda neked két mondattal. Sőt, életed legszebb szülinapját. Ő a legszebb szülinapi ajándék, amiben valaha részed lehetett. Madarat lehet veled fogatni.

Pár nappal később kiderül, hogy az az akadály is elgördült az útból, ami generálta ezt az egész helyzetet. Még boldogabb vagy, most már biztos vagy benne, hogy semmi nem állhat közétek, hisz épp a legnagyobb akadályt gyűrtétek le. Együtt! Valami csodálatos érzés járja át a lelked, a szíved, egész belső éned. Kivirulsz, ragyogsz a következő napokban. Már csak pár napot kell kibírnotok külön, és a nagy ijedség után végre újra egymás karjaiba omolhattok. Már alig várod! Számolod vissza a napokat, és ahogy közeleg az a bizonyos nap, olyan izgatott vagy, mint 13 éves copfos kislány éned.

És eljön végre az a várva várt nap! Elvesztek egymás karjaiban, a másik szerelmes ölelésében, csókjaiban, legalább 20 percig fekszetek egymást ölelve és végre minden tökéletes. Értetek dolgoznak az angyalok, legyőztétek az akadályt, amiért boldogság a jutalom. Ragyogsz és ő ragyogtat, mint eddig még senki. Minden porcikád érte van, és érzi, hogy szereted és ő az az ember, akire mindig vártál. Álmaid tökéletes szőke hercege! Végre itt van a karjaidban!

De mint tudjuk, az élet nem egy tündérmese... Hol lehet hát a baj?! És mikor következik be?!

Előző oldal snoopycica